استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل زنان و خانواده

نقش رسانه ها در پوشش اخبار اربعین بی بدیل است

نقش رسانه ها در پوشش اخبار اربعین بی بدیل است

نقش رسانه ها در پوشش اخبار اربعین بی بدیل است 
 
در تاریخ 1402/6/7 مدیرکل امور بانوان استانداری در قرارگاه رسانه ای اربعین مستقر در شهرستان مهران حضور یافت .  
خانم الیاس پوریان با اشاره به تاثیر پوشش اخبار اربعین در حضور پرشکوه‌تر مردم اظهار داشت؛رسانه‌ها در پرشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم نقش بسزایی دارند. 
وی گفت؛ رسانه‌ها با بازگو کردن ویژگی‌ها، زیبایی‌ها سختی‌ها و .. این مراسم می‌توانند مردم را برای شرکت در مناسک اربعین ترغیب کنند و نیز می‌توانند بخشی از مردم را که میل و قصدی برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین ندارند،این میل را در آنها ایجاد کنند. 
الیاس پوریان خاطر نشان کرد؛ بخش دیگری از کارکرد رسانه‌ای در مناسک اربعین آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی است؛ وقتی یک عده تصمیم گرفتند و فعال شدند برای شرکت در این مراسم با نحوه رفتن، توصیه‌ها و راهکارها برای اخذ رواید، بلیت، عبور از مرز و ... توسط رسانه‌ها آشنا می‌شوند. 
وی با بیان اینکه حرکت در پیاده‌روی اربعین با نیت امام عصر (عج) انجام شود، اضافه کرد: باید مراقب باشیم این جریان عظیم آسیب نبیند، آسیب‌پذیری و آفت‌ها شناسایی شود و اجازه ندهیم ادامه‌دار باشد. 
 
وی در پایان گفت؛ما اربعین را یک پیاده روی صرف نمی دانیم بلکه می تواند یک رویداد بین المللی باشد و کار رسانه ای و تبلیغاتی باید با قوت و جدیت بیشتر دنبال شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است