استانداری ایلام

نماینده ولی در استان و امام جمعه ایلام:

استاندار ایلام در اربعین جهادی پای‌کار هستند/ تبلیغات محیطی اربعین امسال به عنوان رویکرد جدید قابل تقدیر است

استاندار ایلام در اربعین جهادی پای‌کار هستند/ تبلیغات محیطی اربعین امسال به عنوان رویکرد جدید قابل تقدیر است

نماینده ولی در استان و امام جمعه ایلام:
❑‌استاندار ایلام در اربعین جهادی پای‌کار هستند/ تبلیغات محیطی اربعین امسال به عنوان رویکرد جدید قابل تقدیر است/ برکات اربعین باید برای مردم تبیین شود/ با  تلاش‌های انجام شده ستاد اربعین استان و با وجود حجم تردد زوار هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد/ فلسفه اصلی اربعین آگاهی‌بخشی و معرفت‌افزایی است/ برپایی غرفه‌های صنایع دستی در اربعین با ارایه ۳۳ محصول بومی استان اقدامی ارزشمند است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار شامگاه سه‌شنبه ۷ شهریورماه در نشست ستاد اربعین استان گفت: تسهیل تردد و خدمات‌رسانی به زوار از بعد معنوی یک موهبت الهی برای همه ما است که باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

وی در ادامه افزود: اربعین علاوه بر معرفت‌افزایی و آگاهی‌بخشی موجب شده که زیرساخت‌های استان ایلام توسعه یابد و روز به روز شاهد تکمیل این زیرساخت‌ها باشیم.

امام جمعه ایلام با اشاره برگزاری کنگره بزرگ اربعین در استان ایلام، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به ما توفیق داده است که گذرگاه زوار عتبات عالیات باشیم  این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار تاکید کرد: برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی با  ارایه ۳۳ محصول بومی استان اقدامی ارزشمند است و طی سال های آینده باید برای اشتغالزایی دائم و موقت، این غرفه‌ها‌ به صورت گسترده‌تر برپا شود.

وی با تاکید بر تبیین و روشنگری در خصوص برکات اربعین، گفت: ضرورت دارد برکات اربعین برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: با  تلاش‌های انجام شده ستاد اربعین استان و با وجود حجم تردد زوار هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

🗓  سه‌شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است