استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان بصورت زنده از شبکه استانی ایلام:

تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شود/ نظارت بر پارکینگ اربعین ادامه دارد/

تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شود/ نظارت بر پارکینگ اربعین ادامه دارد/

استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان بصورت زنده از شبکه استانی ایلام:

تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شود/ نظارت بر پارکینگ اربعین ادامه دارد/ قرارگاه رسانه‌ای اربعین به خوبی پای کار آمده است/ از تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌ها و صدا و سیما قدردانی می‌کنم 

دکتر بهرام‌نیا:
🔹اکیپ های خدمات‌رسان در پارکینگ بزرگ اربعین و پایانه برکت باید ۲۴ ساعته و آنلاین در دسترس باشند و برج نوری باید ظرف فردا در این پارکینگ نصب شود. قیمت مصوب بابت پارک هر خودرو در هر شبانه روز در این پارکینگ ۲۵ هزار تومان است و دستگاه‌های نظارتی با نظارت دقیق در این راستا ایفای نقش کنند.

🔹با توجه به اینکه به تدریج با برگشت زوار نیز رو به رو هستیم لذا تمهیدات لازم از هم اکنون برای جابجایی زوار به شهرهای خود نیز باید اندیشیده شود.

🔹پایداری آب در پارکینگ اربعین و پایانه برکت از ضروریات است. اقدام خوبی در حوزه درمان در مرز ایجاد شده و ظرف ۹ ماه مرکز فوریت‌های پزشکی در پایانه مرزی با ظرفیت ۱۵۰ تخت ایجاد شد. همچنین ساختمان هلال احمر نیز بر این ظرفیت افزوده شد.

🔹امسال قرارگاه رسانه‌ای اربعین به خوبی پای کار آمده است و در همین مدت به خوبی جلوه‌های زیبای اربعین را به تصویر کشیده اند. از تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌ها و صدا و سیما قدردانی می‌کنم. قرارگاه رسانه‌ای اربعین بهتر از سال گذشته پای کار آمده است.

#حیاتنا‌_الحسین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است