استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

اين انقلاب، بي نام خميني (ره ) در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.
(مقام معظم رهبری)

 14 خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی  و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را بر تارک این سرزمین به اهتزاز درآورد.

به یقین امام خمینی (ره) تاثیرگذار ترین شخصیت بر معادلات جهانی در قرن بیستم و پس از آن است که با ظهور انقلاب اسلامی تحولات بسیاری در عرصه های سیاسی و فرهنگی جهان به وقوع پیوست و زمینه ساز عصر جدیدی به نام "عصر امام خمینی" شد.

عصري كه با نقش آفرینی بی بدیل امام عظیم ‏الشان بر گستره جهان طلوع می كند دارای مشخصه هایی چون عزت، استقلال، آزادی، جمهوریت، اسلامیت، استغناء و اعتماد به نفس براي ملتي ست كه در طول سالیان متمادي سعي شده بود این روحیات از آنها گرفته شود و دیگران را بر سرنوشت شان مسلط گردانند.

به یقین آن امام عزیز بت شكن زمان است كه هنوز هم بعد از سال ها از رحلت جانسوزش پرتوهای نورانی اش دل ظلمات را می شکافد و روشنی بخش تاریكی ها در عصر حاضر می شود.

بی تردید نقش این ابر مرد تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه  قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که نقطه آغازی بر انقلاب باشکوه ایران اسلامی است، بی بدیل بوده تا امروز نام‌ او نماد اين‌ انقلاب‌، راه‌ او مسیر انقلاب‌ و اهداف‌ او هدف اين‌ انقلاب‌ قلمداد شود.

اینجانب سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)  و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تسلیت عرض می نمایم. امیدوارم بتوانیم با وحدت و همدلی، تحقق بخش آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است