استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

نیازسنجی خدمات مورد نیاز زوار اربعین  باید انجام گیرد

نیازسنجی خدمات مورد نیاز زوار اربعین  باید انجام گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
❑‌ نیازسنجی خدمات مورد نیاز زوار اربعین  باید انجام گیرد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر  شهریار عباسی روز یکشنبه ۲۲ مردادماه در نشست هماهنگی تدابیر لازم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور مدیران عامل بانک های استان برگزار شد خواستار بررسی و نیازسنجی خدمات مورد نیاز زوار شد و گفت: باید تلاش شود مایحتاج مورد نیاز و ضروری زوار تامین شود.

وی در ادامه افزود:سالهای قبل به دلیل عدم هماهنگی و نداشتن آگاهی برخی از اقلام بیش از میزان نیاز تامین می شد و به گونه ای در تامین اقلام ضروری مشکل وجود داشت، ضرورت دارد کمیته ای برای نظارت بر خدمات بانکی در ایام اربعین تشکیل شود.

دکتر عباسی تاکید کرد: ب خودپردازهای ثابت و سیار باید در شهرستان مهران در مسیر زوار جانمایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به پیش بینی تردد بیش از چهار میلیون نفر در مرز مهران بررسی لازم صورت گیرد اگر خودپرداز نیاز است از طریق مرکز تامین شود.

عباسی اظهار داشت: بانک‌ها به صورت مشترک یا جداگانه برای ارایه خدمت بهتر به زوار نیازسنجی موکب هابی را  انجام راه اندازی کنند تا خدمات مناسبی به زوار انجام گیرد.

وی افزود: تامین خزانه دوم توسط بانک ملی در مهران در راستای تامین نقدینگی در این شهرستان مرزی انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تامین میان وعده های آماده، تامین وسایل زیرساختی مانند یخساز، آب سرد‌کن، مه پاش، اکسیژن ساز، کمک های اولیه و ...می‌تواند خدماتی ماندگار برای زوار باشد.

عباسی اظهار داشت: پشتیبانی مستمر و کامل از خودپردازها در ایام اربعین و سرویس دهی مرتب با توجه به تردد زوار ضروری است.

وی افزود: از همراهی و ظرفیت بانک های سایر استانها در این ایام استفاده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به تسریع در روند پرداخت تسهیلات به مرغداران و تسهیلات تبصره (۱۸) تاکید داشت و گفت: از همه بانک ها تقاضا می شود که پرداخت این تسهیلات با توجه به ضرورت نیاز استان در دستور کار باشد.

وی پرداخت این تسهیلات را از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران بانک ها برشمرد و افزود: امیدوارم با همراهی مجموعه مدیران با سیاست های محوری دولت در زمینه اشتغال و مسکن و تولید در این بخش ها موفق عمل کنیم.

🗓️  یکشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است