استانداری ایلام

استاندار ایلام:

❑‌نهضت ملی مسکن بعنوان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم با شتاب در حال اجرایی شدن است/ مردم ایلام برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین لحظه‌شماری می‌کنند

❑‌نهضت ملی مسکن بعنوان  یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم با شتاب در حال اجرایی شدن است/ مردم ایلام برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین لحظه‌شماری می‌کنند

استاندار ایلام:
❑‌نهضت ملی مسکن بعنوان  یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم با شتاب در حال اجرایی شدن است/ مردم ایلام برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین لحظه‌شماری می‌کنند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه در نشست شورای تامین مسکن که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد افزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را برای تسریع در روند پروژه های راهسازی اربعین در استان برای سهولت در تردد زوار صادر شد.

دکتر بهرام نیا گفت: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی در این سفر برای تکمیل پروژه‌های راهسازی استان اعتبارات خوبی در نظرگرفته است.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن بعنوان یکی  اولویت های مهم  دولت است که در استان ایلام نیز این طرح با جدیت و با شتاب در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به آمادگی این استان برای اربعین، تصریح کرد: مردم این استان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین لحظه شماری می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در استان ایلام از کوچکترین واحد اجتماعی که خانواده است  تا بزرگترین واحدها، همه با همه توان آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند  که این نشانگر ایمان مردم این دیار است که همواره به اهل خادمان اهل بیت ( ع ) ارادت دارند.

وی اضافه کرد: افتخار می کنیم که لباس خدمت‌گذاری را در چنین استانی را بر تن داریم که مردم آن از زوار به خوبی  استقبال  می کنند و میزبانی شایسته برای زوار هستند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است