استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

❑‌سفر رییس جمهور به ایلام، فرصتی مغتنم برای رونق تولید در استان است

❑‌سفر رییس جمهور به ایلام، فرصتی مغتنم برای رونق تولید در استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
❑‌سفر رییس جمهور به ایلام، فرصتی مغتنم برای رونق تولید در استان است 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، امروز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، نشست هماهنگی کمیته اقتصادی سفر ریاست جمهوری به استان به ریاست دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و با حضور تقی منصوریان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و مسئول کمیته اقتصادی و مراودات مرزی استانداری و جمیل شوهانی مدیر دفتر هماهنگی  امور اشتغال و سرمایه‌گذاری و مسئول کمیته سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان  ایلام و جمعی از مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان، روسای اتاق بازگانی وا‌تاق اصناف استان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد.

دکتر عباسی در این نشست بیان کرد: ارائه پیشنهادات به منظور حمایت هر چه بیشتر دولت از بخش تولید و صنعت استان ایلام و فراهم کردن شرایطی برای برگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید از ضروریات است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یکی راهکارهای مهم برای رونق اقتصادی استان را  هم اندیشی و همفکری دستگاه‌های اجرایی حوزه اقتصادی ذکر کرد و اظهار داشت: همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به ایلام، کارهای ارزشمندی در استان انجام شده و همچنین پیشنهاداتی که به رونق تولید منجر می گردد نیز باید به هیات دولت معرفی شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه  سفر رییس جمهور به ایلام، فرصتی مغتنم و استثنایی برای رونق تولید و صنعت در استان است، بیان کرد: برای تحقق این مهم می‌توان منابع و اعتبارات بیشتری را برای حوزه تولید و صنعت استان از دولت دریافت کرد.

وی گفت: در دولت سیزدهم تعداد قابل توجهی  واحد راکد و نیمه راکد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشتند.

عباسی افزود: از ظرفیت تمامی مدیران دستگاه ها  برای رونق اقتصادی استان باید استفاده شود تا مصوبات کاربردی و مفیدی برای استان در این سفر اخذ شود.


🗓️  پنج‌شنبه  ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است