استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه‌ی استان:

برج هنر از طریق «بی او تی» تکمیل می شود/ سال گذشته  ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق ارزش افزوده نفت و گاز به شهرداری ها تزریق شد

برج هنر از طریق «بی او تی» تکمیل می شود/ سال گذشته  ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق ارزش افزوده نفت و گاز به شهرداری ها تزریق شد

سفر رییس جمهور منشا خدمات فراوانی برای استان ایلام  است ....

استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه‌ی استان:
❑‌ برج هنر از طریق «بی او تی» تکمیل می شود/ سال گذشته  ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق ارزش افزوده نفت و گاز به شهرداری ها تزریق شد/ مدیران دستگاه‌های اجرایی به طور مستمر در حال ارزیابی هستند/در آستانه سفر رئیس جمهور به استان همه باید به سمت امیدآفرینی و همدلی حرکت کنیم/ بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای سامانه گرمسیری در دولت سیزدهم هزینه شد/ رسانه ها در افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات و تولید محتوا برای کاهش آسیب های اجتماعی بکوشند/ ساخت خانه عالم در روستاها و انجام فعالیت های فرهنگی برای نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان است/ با الحاق ۲۵ هکتار به پارکینگ اربعین، ظرفیت این پارکینگ به ۱۰۰ هزار خودرو افزایش یافت  


(بخش دوم )

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه‌ی استان، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: بهرام نیا گفت: در سفر رئیس جمهور طرح های تاثیرگذار و مهم که در زندگی و معیشت مردم می شود مطرح خواهند شد، چراکه مردم استان ایلام در طول دفاع مقدس و اربعین هویت واقعی خود را نشان داده اند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم استان برای سفر ریاست جمهوری حضوری پرشور خواهند داشت، افزود: دشمن در تلاش برای جدایی مردم از دولت هستند و همیشه تیر آنها به سنگ خورده است.

دکتر بهرام نیا با اشاره به مزایای انتقال پرونده نفت و گاز به استان گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق ارزش افزوده نفت و گاز به شهرداری های تزریق و بخشی از مشکلات شهرداری های استان را حل کرد و امیدواریم امسال این اعتبارات افزایش یابد.

وی در ادامه اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به طور مستمر در حال ارزیابی هستند و هر مدیری به آن ارزیابی معین شده نرسد، بطور قطع جابجا خواهد شد.

دکتربهرا‌م‌نیا در خصوص پروژه برج هنر ایلام گفت: این پروژه نیز مورد توجه است و از ظرفیت های بخش خصوصی برای تکمیل طرح استفاده می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اقدامات زیرساختی دولت برای تکمیل مسیر ایلام - مهران، افزود: همه مسیر ایلام-مهران اربعین امسال چهارخطه مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: مردم و رسانه های استان باید آماده سفر رئیس جمهور باشند، این سفر فرصت بی نظیری برای توسعه و نشاط اجتماعی در استان است.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: همه باید به سمت امیدآفرینی و همدلی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان حرکت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام، افزود: رسانه ها و نخبگان استان ایلام برای فرهنگ سازی در این زمینه پیشگام باشند.

دکتر بهرام‌نیا گفت: ساخت خانه عالم در روستاها، انجام فعالیت های فرهنگی برای نشاط اجتماعی، ساخت پارک و امکانات ورزشی در دستور کار مسئولان استان ایلام قرار دارد.

وی  در ادامه با بیان این‌که کار محوطه‌سازی پارکینگ شماره ۲ اربعین و عملیات آسفالت معابر آن، هفته‌ی آینده انجام می‌شود، گفت: در هر کدام از  پارکینگ‌های  اربعین مهران، ۷۲ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۳۰۰ متر در حال ساخت است.

استاندار ایلام اضافه کرد: کار دیوارکشی محوطه‌ی پارکینگ اربعین ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا هفته‌ی آینده تکمیل می‌شود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که عملیات نصب ۸ کیلومتر نیوجرسی در دو پارکینگ اربعین به زودی آغاز می‌شود، افزود: هشت ناحیه برای پارک خودرو در این پارکینگ مشخص شده و سیستم پایش دوربین به تعداد ۱۲ عدد برقرار می‌شود. همچنین ۲۴ برج نوری در دو پارکینگ شماره ۱ و ۲ نصب می‌شود و ۴۰۰ چراغ روشنایی جدید در پارکینگ شماره یک نصب می‌شود.

وی بیان داشت: پارکینگ شماره ۱ اربعین با ۵۵ هکتار و پارکینگ شماره ۲ با ۲۵ هکتار و در مجموع ۲ پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار مساحت، ظرفیت پارک حداقل ۱۰۰ هزار خودرو را دارد و علاوه بر این با در نظر گرفتن پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در مجموع ظرفیت پارک برای حدود ۱۸۰ هزار خودرو برای اربعین امسال در شهر مهران فراهم است.

استاندار ایلام با اشاره پروژه سامانه گرمسیری بعنوان یکی ابر پروژه، گفت: ۱۵۰ متر لوله‌گذاری تا افتتاح فاز نخست یک ابرپروژه باقیمانده است.

وی گفت: برای ابرپروژه‌ی سامانه‌ی گرمسیری ایلام که فاز نخست آن در آستانه‌ی افتتاح است بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم  هزینه شده است.

 
🗓️  پنجشنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است