استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد سفر ریاست جمهور:

طرح‌های پیشران و تحول‌آفرین برای دور دوم سفر رییس‌جمهور معرفی شود .....

طرح‌های پیشران و تحول‌آفرین برای دور دوم سفر رییس‌جمهور معرفی شود .....

دور دوم سفر رییس‌جمهور فرصتی بی‌نظیر برای توسعه استان .....
⭕️طرح‌های پیشران و تحول‌آفرین برای دور دوم سفر رییس‌جمهور معرفی شود .....

استاندار ایلام در نشست ستاد سفر ریاست جمهور: 
❑‌ اولویت مهم در سفر رییس‌جمهور ، تکمیل پروژه‌های اساسی استان است/ در سفر رییس‌جمهور اولویت با طرح‌های پیشران اقتصادی است/ مدیران استان ایلام از طرح‌های پیشنهادی برای سفر رییس جمهور دفاع کنند/ دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت روابط عمومی‌ها برای انعکاس خدمات دولت استفاده کنند/ کسب رتبه نخست ایلام در حوزه جذب گردشگر و تردد مسافر ایام نوروز مرهون تلاش صدا‌ و سیما، رسانه‌ها و مجموعه میراث فرهنگی استان است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۸ مرداد‌ماه در نشست ستاد سفر ریاست جمهور به استان ایلام گفت: حضور رییس جمهور در ایلام که بزودی انجام خواهد شد، موجب خیر و برکت در حوزه های مختلف استان می‌شود.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر رئیس جمهور به استان ایلام، اظهار کرد: کمیته‌های مختلفی در این ارتباط تشکیل شده است، این سفر متفاوت از سایر سفرها خواهد بود و از خرد و نظرات جمعی کارشناسان استفاده شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه از نظرات همه فرمانداران و ائمه جمعه استان برای این سفر استفاده شده است، افزود: اولویت در این سفر با پروژه‌هایی است که با زندگی مردم و نشاط اجتماعی در ارتباط هستند.

استاندار ایلام تصریح کرد: جمع‌بندی طرح‌های سفر رییس جمهور در حوزه‌های مختلف گردشگری، منابع طبیعی، صنایع دستی و سایر حوزه‌ها برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم ایلام صورت گرفته و قرار است این طرح‌ها در مرکز نیز توسط مسئولان ملی بررسی شود.

وی تأکید کرد: مدیران استان ایلام از طرح ‌های حوزه خود برای سفر ریاست جمهوری در وزارتخانه ها دفاع  کنند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور فرصت بی‌نظیری برای توسعه استان ایلام است، افزود: مدیران از همه توان و ظرفیت‌ها برای تامین اعتبار طرح های سفر رییس جمهور استفاده کنند.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور، خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان اولویت مصوبات برای تکمیل پروژه‌های کلان و نیمه تمام باشد.

وی گفت: در این سفر وزرای دولت سیزدهم هم حضور دارند و در سفر به شهرستان‌ها از پروژه ها بازدید خواهند کرد.
 
نماینده عالی دولت در استان ایلام، اربعین را نگین همه خوبی‌های استان ذکر کرد و گفت: در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور محترم به استان طرح‌های پیشران و طرح های مهم اربعین نیز دیده شود.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به دیدار اخیر با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: در این سفر ضمن گزارشی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان، اعلام کردیم که ایلام  پرمسافرترین استان کشور در ایام نوروز  و این استان، استان  نوظهور در گردشگری است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه یکی از زیرساختی مهم برای جذب توریست، ساخت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و فراهم کردن دیگر زیرساخت‌ها است، افزود:  در طول کمتر از ۶۰ روز عملیات ساخت ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره کسب رتبه نخست ایلام در حوزه جذب گردشگر و تردد مسافر در ایام نوروز، این موفقیت را مرهون تلاش صدا و سیما، رسانه ها و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مجموعه دانست.

استاندار ایلام با اشاره نقش روابط عمومی دستگاه‌ها در موفقیت دستگاه ‌ها، خاطرنشان کرد : دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت روابط عمومی‌ها برای انعکاس خدمات دولت استفاده کنند، روابط عمومی‌ها خدمات را در راستای امید آفرینی اعلام کنند.


🗓️  یکشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است