استانداری ایلام

پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی‌(ع)

واقعه‌ی دشت کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود.

واقعه‌ی دشت کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود.

 پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی‌(ع)
 
استاندار ایلام:
◼️ واقعه‌ی دشت کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین ...

محرم، کتاب حریت و  آزادگی و دینداری، تاسوعا قله‌ی شعور و وفاداری، عاشورا نماد بی‌بدیل ظلم‌ستیزی بر ستون ایمان و کربلا فراز بلند"هل من ناصر ینصرنی" به رهپویان طریق انسانیت در طول تاریخ بشریت است. 

به راستی که واقعه‌ی دشت کربلا مظهر قیام برای برپایی حکومت اسلامی بود و تاسوعا و عاشورای حسینی به‌عنوان زیباترین تجلی رویارویی حق علیه باطل درسی الهام‌بخش برای تمامی آزادگان جهان در هر عصری و برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شد. 

پیام راستین عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر و ایستادگی و مبارزه با استکبار و منافقین رانده شده از دین خداست که در پوشش ظاهری دین شعار سر می‌دهند اما در باطن‌ پلیدشان راه شیطان را می‌پیمایند و اینجاست که باید در دو راهی خدا و شیطان به مانند حر راه درست و حقیقت را انتخاب نمود تا به آزادگی و وارستگی رسید.

امروز جامعه‌ی اسلامی بیش از هر زمان دیگری به راه و مکتب حضرت امام حسین‌(ع) و آموزه‌های بلند آن قیام شکوهمند برای مقابله با بی‌عدالتی و رویارویی با جهان کفر و جور نیازمند است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های مردم ولایت‌مدار و متدین استان ایلام پایتخت خادمین اربعین‌حسینی علیه‌السلام، از شور و شعور بالا در برپایی باشکوه مراسمات محرم تشکر کرده و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی؛ شهادت مظلومانه‌ی علمدار دشت کربلا حضرت عباس علیه‌السلام و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و هموطنان گرانقدر به‌ویژه مردم شریف و محب اهل‌بیت‌(ع) استان ایلام تسلیت عرض می‌نمایم. امیدوارم همه‌ی ما با عنایت آن امام همام و عزیز، ادامه دهنده‌ی واقعی بینش و نهضت حسینی باشیم.

"شکر خدا را که در پناه حسینیم
گیتی از این خوب‌تر پناه ندارد"

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است