استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

اولویت نخست استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

اولویت نخست استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

معاون استاندار ایلام:
❑‌ اولویت نخست استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است/پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی در سفر رییس جمهور  به استان باید براساس آمایش سرزمینی باشد/ در مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری، اولویت با طرح‌های نیمه‌تمامی است که تا یک سال آینده ظرفیت تکمیل را داشته باشند.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس  سعید هژبری روز پنج‌شنبه ۵ مردادماه در نشست بررسی پروژه‌های پیشنهادی دور دوم سفر رئیس جمهور اظهار کرد: پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور، مطالبه اجتماعی، دارای ضرورت، در چارچوب آمایش سرزمینی و بر اساس اسناد بالادستی باشد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم طرح‌های کلان، توسعه محور و بنیادی را برای این سفر در نظر بگیریم، ادامه داد: برخی از مسائل جزو وظایف ذاتی و روزمره دستگاه‌های اجرایی هستند که از محل اعتبارات ملی و استانی هم می‌توان آنها را اجرا کرد.

معاون استاندار ایلام، سفر رییس‌جمهور را محور و پیشران توسعه عمرانی و اقتصادی استان دانست و اعلام کرد: علاوه بر پروژه‌های مصوب، برای جذب اعتبارات بیشتر می‌توان از دستورات ویژه رییس‌جمهور استفاده کرد.

وی ادامه داد: موضوعاتی مانند شناسایی کانون ریزگردها و در اولویت قرار گرفتن مبارزه فراملی با این پدیده و مسئله اتصال روستاهای زیر ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت می‌تواند در قالب دستورات ویژه ریاست محترم جمهور پیگیری شود.

هژبری، دقت نظر، تسلط کامل و پیگیری مدیران در موضوع پروژه‌های پیشنهادی را دارای اهمیت زیاد دانست و تصریح کرد: مایل هستیم تمام پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی مطرح، مصوب و اجرا شوند اما به دلیل محدودیت سقف اعتبارات باید مسائل کلان، چالش‌ها و امیدهای استان مد نظر قرار گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه در این سفر تصویب پروژه‌های جدید در دستور کار نیست، تصریح کرد: اولویت با طرح‌هایی است که تا یک سال آینده ظرفیت تکمیل را داشته باشند.

🗓️  پنج‌شنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایل

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است