استانداری ایلام

استاندار ایلام:

برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی، طرح‌های کارگروه زیربنایی با نگاه تسهیل‌گری بررسی شود/ظرفیت‌های بالقوه گردشگری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان باید بالفعل شود‌

برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی، طرح‌های کارگروه زیربنایی با نگاه تسهیل‌گری بررسی شود/ظرفیت‌های بالقوه گردشگری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان باید بالفعل شود‌

استاندار ایلام: 
❑‌برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی، طرح‌های کارگروه زیربنایی با نگاه تسهیل‌گری بررسی شود/ظرفیت‌های بالقوه گردشگری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان باید بالفعل شود‌/ تولید مسکن، اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری سه ضلع توسعه استان است/ ملاحضات زیست‌محیطی و پدافند غیرعامل در تمامی طرح‌ها باید رعایت شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست روز شنبه ۳۱ تیرماه به ریاست دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست با تأکید بر حذف بروکراسی اداری از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا موانع طرح‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی را برطرف کنند.

وی با تاکید بر برگزاری منظم کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست، افزود: هیچ طرحی نباید برای تصویب در نوبت کارگروه زیربنایی بماند و این کارگروه‌ها حتی با کمترین پرونده نیز تشکیل شود.

دکتر بهرام‌نیا با تاکید بر رعایت ملاحضات زیست محیطی و پدافند غیرعامل در تمامی طرح‌ها، بیان داشت:  هر طرحی نیاز به پیوست دارد و باید پیوست‌های فرهنگی، پدافند غیرعامل و زیست محیطی در هر طرحی لحاظ شود و این از الزامات است‌.

نماینده عالی دولت در استان ایلام لازمه اشتغالزایی در استان را برگزاری منظم کارگروه زیربنایی برای تصویب و راه‌اندازی طرح‌ها ذکر کرد و گفت:  لازمه فعال شدن اشتغالزایی و  سرمایه‌گذاری در استان برگزاری جلسات منظم کارگروه زیربنایی و بررسی و  تصویب این طرح‌ها با نگاه تسهیل‌گری است.  

لازم به ذکر است در این نشست ۳۱ طرح در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعتی، گردشگری و خدماتی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از این تعداد ۲۱ طرح مورد تصویب قرار گرفت و مابقی طرح‌ها برای بررسی بیشتر و کار کارشناسی به نشست های بعدی موکول شد.

🗓️  شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است