استانداری ایلام

استاندار ایلام در پایانه مرزی مهران:

فعالیت تجاری گمرک مهران از ۱۲ صفر متوقف و در صورت نیاز این زمانبندی تغییر می کند/ از مجموع پنج درب ورود و خروج در نقطه صفر مرزی، تعداد سه درب برای خروج و دو درب برای ورود زوار انتخاب شد

فعالیت تجاری گمرک مهران از ۱۲ صفر متوقف و در صورت نیاز این زمانبندی تغییر می کند/ از مجموع پنج درب ورود و خروج در نقطه صفر مرزی، تعداد سه درب برای خروج و دو درب برای ورود زوار انتخاب شد

استاندار ایلام در پایانه مرزی مهران: 
❑‌فعالیت تجاری گمرک مهران از ۱۲ صفر متوقف و در صورت نیاز این زمانبندی تغییر می کند/ از مجموع پنج درب ورود و خروج در نقطه صفر مرزی، تعداد سه درب برای خروج و دو درب برای ورود زوار انتخاب شد/ محور ایلام تا مهران و پایانه مرزی مهران چهارخطه می‌شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۳۰ تیرماه در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در جمع رسانه‌ها در پایانه مرزی مهران گفت: در نهایت و در جلسه ای که بصورت میدانی امروز با حضور عاطف، مدیر پایانه مرزی زرباطیه عراق در نقطه صفر مرزی برگزار شد، از مجموع پنج درب ورود و خروج، تعداد دو درب برای ورود و سه درب برای خروج زوار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تعداد درب‌های ورودی و خروجی در  صورت ازدحام جمعیت بصورت همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرند‌، ادامه داد: در همین رابطه سایبان و اتاق کنترل در طرف مقابل مرز مهران نیز ایجاد می‌شود. در فاز اول دو هزار متر مربع سایبان برای اربعین امسال در محدوده گیت‌های ورود و خروج ایجاد شده و عملیات احداث مابقی سایبان‌ها در دست اقدام است. 

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دو تونل شماره ۱ و ۲ محور ایلام مهران نیز گفت: کل محور ایلام تا مهران و در نهایت پایانه مرزی چهارخطه می‌شود و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه نخواهیم داشت.

دکتر بهرام‌نیا ضمن قدردانی از  مدیران و اعضای ستاد اربعین که شبانه روز و جهادی پای کار اربعین هستند، خاطرنشان کرد: در مقام مقایسه با سال گذشته اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و استان و مرز مهران مهیای پذیرایی از زائران است.

استاندار ایلام اضافه کرد: فعالیت گمرک تجاری مهران از ۱۲ صفر (هفتم شهریور ماه) به دلیل حضور باشکوه زوار متوقف می شود و در صورت نیاز و عدم امکان صادرات، این کار زودتر از موعد مقرر صورت می‌گیرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید از همراهی مرزبانی استان برای ایجاد درب جدید در نقطه صفر مرزی و جابجا کردن بخشی از امکانات به مکان دیگر و  سایر اقدامات انجام گرفته در پایانه مرزی از جمله نصب مه‌پاش ها و سایبان‌ها قدردانی کرد.

🗓️ | جمعه ۳۰ تیرماه  ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است