استانداری ایلام

استاندار ایلام

❑‌نقطه‌ی قوت در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی «مردم» هستند / کارگروهی برای جانمایی و استقرار مواکب ایجاد شده است/

❑‌نقطه‌ی قوت در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی «مردم» هستند / کارگروهی برای جانمایی و استقرار مواکب ایجاد شده است/

استاندار ایلام:
❑‌نقطه‌ی قوت در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی «مردم» هستند / کارگروهی برای جانمایی و استقرار مواکب ایجاد شده است/ امسال جانمایی مواکب براساس یک برنامه‌ی مشخص است 
 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه در نشست با موکب‌داران اربعین‌حسینی گفت: نقطه‌ی قوت در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی «مردم» هستند و مردم هر ساله بهترین نقش را در برگزاری کنگره‌ی بزرگ اربعین ایفا می‌کنند.

وی افزود: زیرساخت‌های مرز چیلات در استان مهیا است اما با وجود تاکید وزیر محترم کشور و رایزنی با وزیر کشور عراق،  اما زیرساخت کشور عراق برای تردد زوار مطلوب نبود و مقامات کشور عراق با استفاده از مرز چیلات برای تردد زوار در اربعین سال‌جاری موافقت نکردند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ادامه داد: ۶۰ درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد می‌کنند بنابراین نیاز است تعداد مواکب در استان ایلام افرایش یابد.

استاندار ایلام بیان داشت: نشست‌های هماهنگی مواکب به‌صورت هفتگی برگزار شود که در این نشست مشکلات مواکب احصا و برطرف می‌شود 

وی با بیان این‌که مواکب از ظرفیت خیرین استفاده کنند، گفت: باید تلاش کنیم و همه‌ی تمهیدات لازم اتخاذ شود که سفری ارزان، ایمن و سالم برای زوار مهیا کنیم.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور در خصوص فرماندهی کنگره‌ی بزرگ اربعین در هر استان گفت: وزیر کشور اعلام کرد فرمانده‌ی میدان در ۵ استان مرزی و هدف اربعین‌حسینی، استانداران هستند؛ بنابراین باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های به‌کارگیری شده با نظر استانداران باشد.

وی از تشکیل کارگروهی برای جانمایی و استقرار مواکب خبر داد و افزود: امسال جانمایی مواکب براساس یک برنامه‌ی مشخص است.

🗓️  چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است