استانداری ایلام

استاندار ایلام

❑ماه محرم ماه اشاعه‌ی معروف‌ها و ارزش‌هاست/ موکب‌داران مشعل‌داران نهضت عاشورا هستند

❑ماه محرم ماه اشاعه‌ی معروف‌ها و ارزش‌هاست/ موکب‌داران مشعل‌داران نهضت عاشورا هستند

استاندار ایلام:
❑ماه محرم ماه اشاعه‌ی معروف‌ها و ارزش‌هاست/ موکب‌داران مشعل‌داران نهضت عاشورا هستند/ نقش‌آفرین اصلی کنگره‌ی اربعین‌حسینی مردم هستند/ اولویت اربعین امسال، افزایش خدمات‌رسانی مواکب استان به زوار در مرز مهران است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۲۸ تیر‌ماه در نشست با موکب‌داران اربعین‌حسینی با تسلیت ایام حزن و اندوه و ماه عزای سیدالشهداء علیه السلام گفت: ماه محرم ماه اشاعه‌ی معروف‌ها و ارزش‌ها است و هدف قیام امام‌حسین(ع) اقامه‌ی نماز، ترویج معروف‌ها و مبارزه با منکرات بود و این نهضت هم‌چنان ادامه دارد.

وی با بیان این‌که موکب داران مشعل‌داران  نهضت عاشورا هستند، اظهار کرد: موکب‌داران برای اعتلای این نهضت پای کار بوده و هستند که این یک افتخار و موهبت الهی است. 

استاندار ایلام افزود: موکب‌داران در اربعین سال گذشته به خوبی پای کار آمدند، امسال نیز هم‌چون سال گذشته باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت منسجم در راستای خدمت‌رسانی به زائران ایفای نقش کنیم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای ارزشی و انقلابی در عرصه‌های مختلف، برگزاری این جلسات و نتایج آن را از مصادیق این نقش‌آفرینی عنوان کرد و افزود: به واسطه‌ی دلدادگی به سرور و سالار شهیدان، همه پای‌کار آمدند و علی‌رغم گرمای بالا، تلفات ناشی از گرمازدگی نداشتیم و حداکثر ماندگاری زائران در پایانه‌ی برکت به حداقل رسید.

نماینده‌ی عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در جهت توسعه‌ی زیرساخت‌ها باعث شد تا میزان تصادفات در اربعین سال گذشته به میزان ۵۰ درصد و میزان تلفات ناشی از تصادفات  ۲۳ درصد کاهش یابد و مقام معظم‌رهبری از اربعین سال گذشته به‌عنوان معظم‌ترین مراسم یاد کردند و لبخند رضایت بر سیمای ایشان نقش بست، لذا همه‌ی شما در هر چه بهتر برگزاری این مراسم بزرگ مذهبی، فرهنگی نقش داشتید و خوش درخشیدید.

وی با بیان این‌که موکب‌داران، امسال نیز با همه‌ی ظرفیت‌ها ورود پیدا کنند، گفت:  برنامه‌ریزی‌ها در این رابطه باید با نظم و انضباط سازمانی باشد.

وی ادامه داد: حُسن اربعین به مردمی بودن آن و یکی از محاسن اربعین‌حسینی همین است، لذا دولت وظیفه دارد زیرساخت‌ها را آماده کند، نقش‌آفرین اصلی خود مردم هستند.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: از تجربه‌ی سال گذشته به‌عنوان چراغ راه امسال استفاده می‌شود، برنامه‌ریزی‌ها براساس اطلاعات و تجهیزات مواکب صورت گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به نقش مهم موکب‌داران در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی ،گفت: اولویت اربعین امسال افزایش خدمات‌رسانی مواکب استان به زوار در مرز مهران است.


🗓️  چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است