استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

مدیران راهکارهای عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارایه دهند

مدیران راهکارهای عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارایه دهند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌‌مدیران راهکارهای عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارایه دهند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان به ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم، بیان داشت: همه مدیران و متولیان حوزه آسیب های اجتماعی با همکاری و تعامل همه جانبه راهکارهای عملیاتی برای ایجاد نشاط اجتماعی ارایه دهند.

محمد سبحان حسنی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم  برای نشاط اجتماعی بکوشند.

وی در ادامه با نقش ورزش در سلامت جسم و روان بعنوان یک عامل مهم و تاثیر گذار اشاره و تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان برنامه ها خود را در خصوص ایجاد شور و نشاط در جامعه ارایه دهد.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان به صورت عملیاتی کار کنند تا اثربخشی آن در سطح جامعه بیشتر نمایان باشد. 

حسنی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  پس از تحقیق و پژوهش‌های عملیاتی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه برنامه‌های خود را ارایه دهند.

در پایان جلسه همه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کردند.

گفتنی است در این نشست فرماندار شهرستان چوار گزارشی از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان، نیازمندیها و وضعیت زیرساخت‌های این حوزه به ویژه نیاز به ساخت بیمارستان در شهر چوار ارایه داد که با دستور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شد پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است