استانداری ایلام

در سال مهار تورم و رشد تولید اتفاق افتاد:

تقدیر از عملکرد استاندار ایلام در حوزه‌ی جهاد کشاورزی/معاون وزیر جهاد کشاورزی از اهتمام استاندار ایلام در سال مهار تورم و رشد تولید در حمایت از بخش کشاورزی قدردانی کرد.

تقدیر از عملکرد استاندار ایلام در حوزه‌ی جهاد کشاورزی/معاون وزیر جهاد کشاورزی از اهتمام استاندار ایلام در سال مهار تورم و رشد تولید در حمایت از بخش کشاورزی قدردانی کرد.

⭕️ در سال مهار تورم و رشد تولید اتفاق افتاد:
✅ تقدیر از عملکرد استاندار ایلام در حوزه‌ی جهاد کشاورزی/معاون وزیر جهاد کشاورزی از اهتمام استاندار ایلام در سال مهار تورم و رشد تولید در حمایت از بخش کشاورزی قدردانی کرد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر صفدر نیازی‌شهرکی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، از تلاش‌های استاندار ایلام در این حوزه قدردانی کرد.

در بخشی از لوح تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی خطاب به استاندار ایلام آمده است؛ 
بخش کشاورزی از بخش‌های مهم اقتصادی و تولیدی کشور است که نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی آحاد جامعه و ارتقاء شاخص‌های توسعه‌ی پایدار روستاها ایفا می‌نماید، بنابراین پایداری و استمرار فعالیت‌های این بخش مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر می‌باشد که خوشبختانه با اهتمام جنابعالی در حمایت از بخش کشاورزی و تخصیص اعتبارات استانی در حوزه‌ی طرح‌های آب و خاک در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال‌های گذشته، از رشد مناسبی با توجه به سطح اراضی آبی استان برخوردار بوده است. 

وی در ادامه آورده است‌؛ 
بدین وسیله اینجانب تشکر خود را از جنابعالی و مجموعه‌ی همکاران استانی اعلام داشته و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ که به فرموده مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) سال«مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شده است هم‌چون گذشته این بخش را مورد حمایت قرار دهید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان خاطر نشان نموده است؛ 
این معاونت وظیفه‌ی خود می‌داند نسبت به تامین منابع مالی در حد توان و امکان و حمایت از پروژه‌های آب و خاک در آن استان اقدام نماید.

🗓️ | سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است