استانداری ایلام

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر


✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر

🔹 استاندار ایلام با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام مبارزه با مواد مخدر، هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز اعتیاد و گسترش مصرف انواع مواد مخدر به صورت یک جریان مخرب فرهنگی و اجتماعی و موثر در محدود کردن روابط خانوادگی، افزایش خشونت، سرقت، قتل، گسترش طلاق، کاهش ازدواج و... درآمده است و مبارزه با این پدیده‌ی شوم یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.
 
در این میان جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت ویژه‌ی جغرافیائی و هم‌جوار بودن با مراکز تولید مواد مخدر طی بیش از ۴ دهه، علی‌رغم این که خود یکی از قربانیان این پدیده‌ی شوم بوده است، مقابله با این معضل اساسی را در دستور کار قرار داده و با تقدیم هزاران شهید والامقام و جانباز سرافراز، نقش بی‌نظیری در مسیر مقابله با فراگیر شدن قاچاق و سوء مصرف مواد مخدر در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی ایفا نموده است.

هفته‌ی جهانی مبارزه با مواد مخدر فرصت مغتنمی برای بازنگری در برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این حوزه و نیز پیدا کردن راهکار‌های اثر بخش در پیکار بی‌امان با این معضل بزرگ اجتماعی است تا از ابتلای جوانان به عنوان نیروهای مولد و سرمایه‌های ارزشمند انسانی که جزو اولین قربانیان این سوداگری مرگبار هستند، پیشگیری شود.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام عرصه‌ی مبارزه با مواد مخدر، فرارسیدن «هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر» را گرامی داشته و از مجاهدت همه‌ی دستگاه‌ها و نهادهای ستادی، اجرایی، نظامی، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و... عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام، قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همه‌ی خدمتگزاران در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش دارم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است