استانداری ایلام

استاندار ایلام

برای رونق اقتصادی صدور مجوزهای کسب و کار باید آنی باشد/ تاخیر و سهل انگاری در برگزاری کمیسیون‌ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

برای رونق اقتصادی صدور مجوزهای کسب و کار باید آنی باشد/ تاخیر و سهل انگاری در برگزاری کمیسیون‌ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

استاندار ایلام: 
❑برای رونق اقتصادی صدور مجوزهای کسب و کار باید آنی باشد/ تاخیر و سهل انگاری در برگزاری کمیسیون‌ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست/ در جهت تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، شعبه ویژه جرائم و تخلفات حوزه کسب و کار در دادگستری استان دایر شد/ واگذاری اموال تملیکی مشروط به راه‌اندازی مجدد واحد‌های تولیدی است  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۴ تیرماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: صدور مجوزها برای فعال کردن فضای کسب و کار بر اساس مصوبات دولت، باید آنی باشد که در این راستا پنجره واحد برای صدور مجوزها برای از بین بردن امضاهای طلایی راه‌اندازی شد. 

وی با تاکید بر این مطلب که تاخیر در برگزاری کمیسیون‌ها به هیچ عنوان از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست، افزود: برگزاری کمیسیون‌هایی که باید در سطح دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان تشکیل شود باید در زمان مقرر، به موقع و بهنگام باشد. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام در این رابطه ادامه داد: اگر کمیسیونی در استان در زمان تعیین شده برگزار نشود و هر شخصی در این راستا متحمل ضرر و زیان شود مسئول و متولی تشکیل کمیسیون پاسخگو و باید تمامی ضرر و زیان ارباب رجوع را پرداخت کند.

استاندار ایلام اضافه کرد: این موضوع فصل الخطاب به همه مدیران است که از این به بعد هیچ مدیری توجیهی برای عدم صدور مجوز به وقت لازم و معین شده نداشته باشد.

وی با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم همه شرایط را برای صدور مجوزها و رفع موانع تولید فراهم کرده است، اگر مدیری در این خصوص کوتاهی کند طبق قانون با وی برخورد می‌شود که در این راستا اخیرا در جهت تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، شعبه ویژه جرائم و تخلفات حوزه کسب و کار در دادگستری استان ( شعبه اول دادیاری) دایر شده است.

استاندار ایلام در پایان با قدردانی از اهتمام مدیران بانک‌های استان، گفت: بانک های استان در تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در استان نقش آفرین بودند.

در این نشست مصوب شد که واگذاری همه اموال تملیکی تولیدی در حوزه‌های مختلف مشروط به راه اندازی مجدد واحد‌های تولیدی باشد.

🔹️براساس این گزارش مشکلات و موانع ۷ طرح مجتمع گردشگری ایوان، مجتمع گردشگری و رفاهی،  شرکت تعاونی آزمایشگاه تشخیص طبی، باشگاه ورزشی آلپ، شرکت ایلام سفال ( طرح تولید آجر )، شرکت تکین شیمی سپنتا( تولید کود شیمیایی) و کارخانه شن و ماسه بررسی و توسط استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع موانع این این طرح‌ها صادر شد.

در این نشست طی یک گزارش از مجموع ۱۰ طرح تملیکی  ۵ طرح برای تولید واگذار شده است که با دستور استاندار ایلام طی دو ماه آینده باید ۵ طرح دیگر تعیین تکلیف شوند.

🗓️ | یکشنبه ۴ تیرماه  ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است