استانداری ایلام

استاندار ایلام

امکانات پزشکی به نسبت ظرفیت های نیروی انسانی در این حوزه نیست

امکانات پزشکی به نسبت ظرفیت های نیروی انسانی در این حوزه نیست

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر در حوزه پزشکی و درمانی به استان شد و گفت؛ هر ساله میلیون ها زائر عتبات عالیات به استان ورود می کنند که بایست به نسبت این جمعیت سیال ظرفیت های حوزه پزشکی و درمانی را ارتقا داد که در این راستا تجهیز بیمارستان های ایلام یک ضرورت انکار ناپذیر است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار حضور پزشکان متخصص بومی خارج از استان در استان شد و گفت؛ استان پزشکان حاذق و متخصص زیادی در خارج از استان دارد و می طلبد که در طول هفته یک الی دو روز را در مرکز استان صرف ویزیت هم استانی های خود کنند.

وی ادامه داد؛ کار خوب مدیریت قبلی علوم پزشکی آوردن خیرین در این حوزه برای درمان افراد نیازمند بود که بسیار کار ارزشمند و قابل تقدیری بود که انشاءالله بایست ادامه یابد.

در این دیدار معاون وزیر بهداشت نیز از حضور نیروهای توانمند در استان ابراز خوشحالی کرد و گفت؛ اما مشکل اصلی استان اعزام بیمار از داخل استان به بیرون استان است که بایست روی این مسئله کار کرد.

وی ادامه داد؛ برآورده های ما نشان می دهد که با امکانات موجود حدود ۹۵ درصدی بیماری ها در استان قابل درمان است.

دکتر حریرچی با اشاره به این مطلب که قسمت قابل توجه ای از هزینه بیماران در استان صرف مسائل جانبی می شود، تصریح نمود؛ با پرونده الکترونیک سلامت در آینده مرز ایجاد می شود.

وی ادامه داد؛ در این راستا می طلبد برنامه ریزی و ظرفیت سازی کنیم تا مردم استان را در داخل استان درمان کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است