استانداری ایلام

آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

سند جامع اطلاع رسانی استان تدوین می شود

سند جامع اطلاع رسانی استان تدوین می شود

«آیت قیصربیگی» با حضور در دفتر ایسنا، منطقه ایلام، ضمن قدردانی از خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: این خبرگزاری همواره در کنار نظام بوده و خدمات دولت را با اصول حرفه‌ای حاکم بر این رسانه، به خوبی منعکس کرده است.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری ایسنا، در استان ایلام کاملا مشهود است، گفت: آغاز امسال مصادف با سیل شد و خبرگزاری ایسنا، هم قبل از سیل هم در سیل و بعد از آن با عملکرد حرفه‌ای توانست هم مشکلات مردم  را بازگو کند و هم زحمات مدیران استان برای رفع مشکلات را بازگو کند و امروز هم با حضور مستمر در  جلسات قرارگاه سازندگی در خدمت مردم است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تعامل این مجموعه را با مجموعه روابط عمومی استانداری در عین حفظ رسالت حرفه‌ای بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: امروز که دشمن عزم خود را برای فشار حداکثری به مردم جزم کرده رسانه‌ها هم باید نقش تاریخی خود را در این برهه‌ی حساس از زمان به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

قیصربیگی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، استان ایلام در خرداد ماه میزبان ریاست محترم جمهور خواهد بود، تصریح کرد: در این سفر علاوه بر کلنگ‌زنی اتصال استان به شبکه‌ی ریلی کشور چندین طرح نفتی و چند کارخانه کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد که هرکدام از این طرح‌ها اعتبارات قابل توجهی را وارد استان خواهد کرد و اشتغال استان را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به حذف ویزا برای زائران عتبات ، گفت: بر این اساس امسال شاهد تردد بیشتر زائران از مرز مهران خواهیم بود و این موضوع رسالت رسانه‌ها را مهمتر از سال‌های گذشته می‌کند تا این مزیت استانی را از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی در حوزه جذب سرمایه‌گذار انجام شده است، گفت: موانعی از جمله تنگ‌نظری و برخی بوروکراسی‌های اداری در این زمینه وجود دارد که مطمئنا با فرهنگسازی رسانه‌ها و جدیت مدیریت ارشد استان برطرف خواهند شد.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است