استانداری ایلام

استاندار ایلام

تکریم ارباب رجوع وظیفه اصلی هر مدیر است /از زحمات 14 ماهه معاون سابق استاندار تجلیل شد

تکریم ارباب رجوع وظیفه اصلی هر مدیر است /از زحمات 14 ماهه معاون سابق  استاندار تجلیل شد

استاندار ایلام گفت: مدیری که با لابی‌گری منصوب می‌شود ، مدیر دستگاه اجرایی و مردم نیست بلکه وام دار آن کسی است که او را به مسئولیت رسانده است.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد تغییر بکند باید علت تغییر آن مشخص شود و کسی که انتصاب می‌شود باید شایسته باشد و تبدیل به احسن شود، گفت: برخی مواظب باشند در اموری که مربوط به انها نیست دخالت نکنند .

استاندار ایلام ، تصریح کرد: اگر افرادی دنبال انتصاب یک نفر هستند آن مدیر در صورت منصوب شدن،  دیگر مدیر دستگاه اجرایی و مردم نیست بلکه وام دار آن کسی است که او را به مسئولیت رسانده است و این افرادی که برای تغییر و انتصابات اینقدر انرژی صرف می کنند و وقت ما را می گیرند اگر ادعای دلسوزی برای مردم دارند بیایند در راستای کمی و کاستی ها مطالبه‌گری کنند و دنبال رفع مشکلات مردمی باشند و نمایندگان نماینده مردم هستند نباید وقت آنها را با موضوع عزل و نصب ها تلف کرد .

سلیمانی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع اصول اساسی کار هر مدیر است و اگر مسئولی به خاطر مردم سینه سپر نکند آن مدیر به درد مسئولیت نمی‌خورد و کسانی که منصوب شدند پاسخگو باشند و این پاسخگویی در خدمت به مردم خلاصه می شود و باید نشان دهند که این انتصاب درست بوده است .

وی با تاکید بر اینکه مدیران موفق نیز باید تکریم شوند و   اگر مدیری را تحقیر کردیم آن مدیر دیگر نمی تواند به تکریم مردم بپردازد، ادامه داد: از رسانه های خوب استان هم تشکر می کنم و هم خواهش می‌کنم که در نوشته‌ها دقت لازم را داشته باشند .

استاندار ایلام ادامه داد: اگر مدیری که بخواهد بیاید و مورد نظر نباشد اجازه نمی‌دهیم بیاید، حتی اگر ابلاغ آن صادر شده باشد  با او همکاری نمی‌کنیم اما

اگر کسی مشورتی داشته باشد استقبال می‌کنم اما مطمئن باشید زیر فشار کاری را انجام نمی‌دهم .

در این مراسم از زحمات ۱۴ ماهه دکتر درویشی در سمت معاونت منابع انسانی و امور اقتصادی استاندار تقدیر شد و بسطامی و نعمتی به ترتیب به عنوان معاون منابع انسانی و معاون امور اقتصادی استاندار معرفی شدند .

ایوب درویشی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گزارشی اجمالی از فعالیت های خود در مدت 14 ماه حضور در استان ایلام ارائه کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است