استانداری ایلام

قدردانی امام جمعه‌ی چرداول از تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش

قدردانی امام جمعه‌ی چرداول از تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش

قدردانی امام جمعه‌ی چرداول از تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش

قدردانی امام جمعه‌ی چرداول از تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت‌الاسلام محمد‌جواد قنبربیگی امام جمعه‌ی چرداول روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه در همایش فرمانداران که با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران ستادی استانداری در شهرستان چرداول برگزار شد، گفت: تشکر می‌کنم که با تلاش‌های انجام شده پس از سال‌ها دهستان آسمان آباد به بخش تبدیل شد‌ و به ثمر نشست که ان‌شاالله تلاش گردد که مقدمات اجرایی آن فراهم شود‌.

وی افزود: حق مناطق جنگی برای شهرستان چرداول پیگیری شود.

حجت الاسلام قنبربیگی به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: چرداول مهم‌ترین دروازه‌ی ورودی به عتبات عالیات است و ۷۰ درصد زوار از شهرستان چرداول وارد استان می‌شوند و به سمت مهران حرکت می‌کنند.

امام جمعه‌ی چرداول بیان داشت: اربعین‌های پیش رو تا ۲۰  سال در فصل گرما برگزار می‌شود و اگر مهران ظرفیت اسکان نداشته باشد، در شهرستان‌های قبل‌تر مانند ایوان و چرداول باید برای اسکان زوار برنامه‌ریزی کنیم‌ و این مهم می‌طلبد که به این شهرستان‌های در مسیر اربعین بیشتر توجه شود.

وی اضافه کرد: لازم است مسئولان استان و کشور زیرساخت‌ها را با چشم انداز ظهور برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام قنبربیگی در بخش دیگری از سخنان خود  تاکید کرد: سد چناره از اولویت‌های مهم است، برای بیمارستان تامین اجتماعی نیز  اقدامات خوبی صورت گرفته و افزایش محدوده‌ی شهر سرابله در دستور کار قرار گیرد که انتظار داریم هر چه سریعتر پیگیری شود.

امام جمعه‌ی چرداول ادامه داد: واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن با اهتمام مدیران و فرماندار جهادی چرداول که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و امید را در دل مردم زنده کرده، به زودی کلنگ زنی می‌شود، اما روند پیشرفت طرح ملی مسکن در استان باید تسریع شود.

وی اضافه کرد: در اخباری که از شهرستان چرداول در صدا و‌ سیمای استان منتشر می‌شود، دچار مشکل هستیم که علت آن این است که نمایندگی رسمی صدا و سیما در شهرستان چرداول نداریم، خواستاریم که این موضوع پیگیری شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است