استانداری ایلام

استاندار ایلام با کارکنان فرمانداری چرداول دیدار کرد

استاندار ایلام با کارکنان فرمانداری چرداول دیدار کرد

استاندار ایلام با کارکنان فرمانداری چرداول دیدار کرد

 استاندار ایلام با کارکنان فرمانداری چرداول دیدار کرد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه در بدو ورود به شهرستان چرداول پس از بازدید از شرکت کوشاب غرب، شرکت تولید فرآورده های لبنی واقع در شهرک صنعتی شباب، بازدید از پروژه‌ی چهار خطه‌ی مسیر ایلام - شباب، (کیلومتر ۳۷- ۴۷)، حضور در همایش فرمانداران و دیدار با خانواده‌ی شهید، سپس با کارکنان فرمانداری چرداول دیدار کرد و در جریان مطالبات و خواسته‌های آنان قرار گرفت.

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در این دیدار گفت: در دولت سیزدهم  توفیقات زیادی در بخش‌های مختلف حاصل شده است و با وجود این‌که دشمن همه‌ی تلاش خود را به‌کار گرفته است اما شاهد پیشرفت در تمامی حوزه‌ها هستیم.

وی با بیان این‌که لازمه‌ی حل مسایل و مشکلات؛ همراهی، همدلی و انسجام است، افزود: همه‌ی کارکنان دولت در استان پاسخ‌گوی مردم هستند و در امورات خدماتی، فرهنگی و اقتصادی بیشترین تلاش را دارند که جای قدردانی دارد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان با قدردانی از تلاش‌های فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: فرماندار چرداول از زمان مدت انتصاب و معرفی، با مردم که ولی‌نعمت هستند ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده و به‌صورت مستمر پیگیر مسایل و مشکلات مردم هستند.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: در سال ۹۱ که به عنوان معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام در این استان خدمتگذار مردم بودم رایزنی‌های اولیه برای تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش انجام شد که تا دولت سیزدهم این مهم به سرانجام نرسید. پس از تلاش‌های فراوان بالاخره مهم‌ترین مطالبه‌ی مردم این دهستان، محقق شد و دهستان آسمان‌آباد به بخش تبدیل شد که با فراهم شدن مقدمات در آینده‌ی نزدیک افتتاح می‌شود.

گفتنی است تعدادی از کارکنان فرمانداری چرداول در این نشست از استاندار ایلام قدردانی کردند و عنوان داشتند که برای نخستین بار است که مسایل و خواسته‌های اداری خود را با استاندار در قالب یک نشست و به صورت رو در رو مطرح می‌کنند.

🗓️ | پنجشنبه  ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است