استانداری ایلام

استاندار ایلام

❑استقرار حکومت الهی، اصلی‌ترین هدف قیام امام راحل علیه طاغوت بود

❑استقرار حکومت الهی، اصلی‌ترین هدف قیام امام راحل علیه طاغوت بود

استاندار ایلام:
❑استقرار حکومت الهی، اصلی‌ترین هدف قیام امام راحل علیه طاغوت بود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز شنبه ۱۳ خرداد‌ماه در نشست شورای اشتغال استان که با حضور بسطامی نماینده مردم در مجلس و نماینده مجلس در شورای عالی اشتغال کشور و استان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: ۱۴ خرداد‌ماه سالگرد رحلت امام بزرگواری است که برای عزت، شرف و اعتلای دین و مقام و منزلت ملت ایران، همه سختی‌ها را بر جسم و جان خود ساری و جاری ساخت.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) از آغاز نهضت مبارزه با رژیم استبدادی از سال ۴۲ تا سال ۵۷ همه این سختی‌ها و تبعیدها در ترکیه و عراق و فرانسه را برای عزت و سربلندی ملت و اسلام با جسم و جان خرید.

دکتر بهرام‌نیا افزود: خدا را شاکریم که در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه و گفتمان امام راحل، ذره‌ای انحراف ایجاد نشده است و رهبر معظم انقلاب را هم بايد به درستی خلف صالح امام راحل دانست.

وی با اشاره به اینکه هر روز بر عزت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی و ملت ايران افزوده می شود، ادامه داد: حضور آگاهانه و پررنگ مردم در صحنه های مختلف، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

دکتر بهرام نیا از همه مردم استان خواست تا در مراسمات سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سراسر استان حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است