استانداری ایلام

✍️ پيام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره)، سالروز حماسه‌ی ۱۵ خرداد را گرامی داشت

استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره)، سالروز حماسه‌ی ۱۵ خرداد را گرامی داشت

✍️ پيام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

◼️ استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره)، سالروز حماسه‌ی ۱۵ خرداد را گرامی داشت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن کامل پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سال‌ها می گذرد حادثه ها می‌آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
امام‌خمینی(ره)

۱۴ خرداد، یادآور یکی ازغم‌انگيزترين و تلخ‌ترين روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. روز وداع سخت و سنگین مردم ايران اسلامی و ميليون‌ها مسلمان و آزادي‌خواه جهان با امام و مقتدای شجاع خود بود كه احياگر اسلام ناب محمدي(ص)، بنيان‌گذار انقلاب اسلامی و آغازگر عصری جدید در مبارزه با ایادی شرک به ویژه استکبار جهانی است.

امام راحل(ره) که با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ستم دیده‌ی ایران را از یوغ استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی رهایی بخشید و امروز با گذشت سال‌ها از رحلت جانگداز امام عظیم‌الشان با هدايت‌های حكيمانه‌ی مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالي)، ایران اسلامی هم‌چنان استوار و سربلند در مسیر عزت، اقتدار، سرافرازی، پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

يوم‌الله ۱۵ خرداد که مبدأ جوشش و خروش نهضت عظيم‌الهی و نقطه‌ی آغازين انقلاب اسلامی و سرنوشت‌سازترين حركت مردمی تاريخ معاصر ایران بود که با پيشگامی مرجعيت همواره آگاه و مردم بصير و ولايت‌مدار شكل گرفت و به عنوان نقطه‌ی عطفي در تاريخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

اینجانب در سي و چهارمین سالگرد عروج ملكوتي بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمينی(ره) و شصتمین سالگرد قيام خونين ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، ياد و خاطره‌ی امام راحل‌عظیم‌الشان و شهداي گلگون‌كفن انقلاب اسلامي و خالقان حماسه‌ی بزرگ ۱۵ خرداد را گرامی داشته و اميدوارم با تأسی به راه و سیره‌ی امام عزیز و شهداي گرانقدر و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حول محور وحدت و همدلی، بيش از پيش در مسير صيانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس گام برداریم.

بی شك مردم شهیدپرور، انقلابي و هميشه درصحنه‌ی استان ایلام، همگام با مردم قدرشناس ايران اسلامي، ضمن حضور پرشور و گسترده در مجالس بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، بار ديگر مراتب قدرشناسي و وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و نظام اسلامی به جهانيان نشان خواهند داد.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است