استانداری ایلام

استاندار ایلام در حاشیه‌ی بازدید سه ساعته از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران:

مکتب حاج قاسم الگوی کاملی برای تمامی نسل‌ها در تمدن نوین اسلامی است

مکتب حاج قاسم الگوی کاملی برای تمامی نسل‌ها در تمدن نوین اسلامی است

 هلت‌ها نام تو را می‌خوانند ...

استاندار ایلام در حاشیه‌ی بازدید سه ساعته از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران:
✔️ مکتب حاج قاسم الگوی کاملی برای تمامی نسل‌ها در تمدن نوین اسلامی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با مشارکت ۲۸۰۰ ناشر برگزار شده است، بازدید کرد و ضمن گفتگو با ناشران، غرفه‌داران و مسئولان انتشاراتی در جریان جدیدترین کتب منتشر شده و مشکلات حوزه‌ی نشر کتاب قرار گرفت.

دکتر بهرام‌نیا در حاشیه‌ی این بازدید سه ساعته که هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشت، با دکتر یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در ارتباط با موضوعات مختلف حوزه‌ی فرهنگی استان با وی بحث و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در ادامه از برخی غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جمله غرفه‌ی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند و در مصاحبه‌ی مطبوعاتی که در همان غرفه انجام داد به ذکر نام و یاد و خاطره‌ی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: مکتب حاج قاسم الگوی همه جانبه‌ای برای نسل حاضر و نسل آتی در راستای تمدن نوین اسلامی است.

دکتر بهرام‌نیا همچنین چندین جلد کتاب از جمله کتاب«هلت‌ها نام تو را می‌خوانند» که سرگذشت شهید مرتضی ساده‌میری یکی از شهدای سلحشور و مفاخر(ایل شوهان) استان ایلام در دوران دفاع مقدس است را خریداری کردند.

گفتنی است که استاندار ایلام پس از بازدید سه ساعته از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص این نمایشگاه با شبکه‌های تلویزیونی مصاحبه و گفتگو نمودند.

سی و چهارمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش‌از ۲۸۰۰ ناشر و کشور تاجیکستان به عنوان مهمان ویژه شروع به کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

🗓️ | چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است