استانداری ایلام

پیگیری مطالبات استان در مرکز با حضور استاندار ایلام در سه نشست متوالی در وزارت کشور

استاندار ایلام طی ۹ ساعت نشست با مسئولان ارشد کشور مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری نمود.

استاندار ایلام طی ۹ ساعت نشست با مسئولان ارشد کشور مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری نمود.

 پیگیری مطالبات استان در مرکز با حضور استاندار ایلام در سه نشست متوالی در وزارت کشور 

♦️استاندار ایلام طی ۹ ساعت نشست با مسئولان ارشد کشور مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری نمود.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ با حضور در وزارت کشور در سه نشست متوالی از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر حضور یافت و  مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری نمود.

استاندار ایلام در نشست اول که ساعت ۷ صبح امروز با حضور دکتر صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، معاونین وزارت کشور، استانداران سراسر کشور و به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم‌(ص) وزارت کشور و با موضوع «برگزاری هرچه بهتر امتحانات، ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها و موارد مورد نیاز، مراقبت‌ها و امنیت و رفاه حال دانش‌آموزان در جلسات امتحانی» برگزار شد، ضمن ارائه‌ی گزارشی از وضعیت حوزه‌های برگزاری امتحانات در استان، گفت: تعداد شرکت‌کنندگان استان در امتحانات نهایی استان ۱۱ هزار نفر است که از این تعداد، ۴ هزار نفر برای ترمیم معدل شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده با محوریت امتحانات در استان، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تاکنون دوبار جلسه با موضوع امتحانات برگزار شده و تمامی دستگاه‌ها و ادارات مکلف شده‌اند که امکانات لازم از جمله دستگاه سیگنال‌یاب از طریق دانشگاه در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به این‌که تمامی صندلی‌هایی که مورد نیاز حوزه‌های امتحانی بوده، تامین شده است، اضافه کرد: دستگاه‌ها نسبت به اختصاص و تامین فضای کافی برای برگزاری آزمون اقدام نموده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا بخشی از ملزومات از طریق آموزش و پرورش استان از محل بودجه اختصاصی خریداری و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شده است که در این خصوص و به لحاظ اعتبار مورد نیاز مساعدت لازم نماید.

استاندار ایلام با اشاره به این‌که دستگاه‌های امدادرسان در خصوص تامین آمبولانس اقدام و نیروی انتظامی هم امنیت حوزه‌های امتحانی را تامین می‌کنند، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به این‌که بیشتر جغرافیای استان را مناطق کوهستانی تشکیل می‌دهد و  صعب‌العبور می‌باشد، برای مناطقی که زیر ۱۰۰ نفر دانش‌آموز دارند تجدید نظر شود به‌گونه‌ای که باید مکان و فضایی برای برگزاری امتحانات در این مناطق در نظر گرفته شود.

دکتر بهرام‌نیا در پایان این نشست از مدیران و عوامل‌اجرایی که با ایجاد تمهیدات لازم زمینه برگزاری مطلوب امتحانات را ایجاد کرده‌اند،  تقدیر و تشکر کردند.

استاندار ایلام در دومین نشست متوالی که با موضوع طرح حمایت از «حامیم»(حلقه‌های میانی ارتباطی حاکمیت و مردم ) که عمدتا از نیروهای جهادی و کنشگران سیاسی و فرهنگی برگزار شد، حضور یافت.

در این نشست که در راستای تقویت و حمایت از حلقه‌های میانی ارتباطی حاکمیت و مردم برگزار شد، توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر وحیدی وزیر کشور، معاونین و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور مطالبی ایراد شد و در ادامه هر کدام از مسئولین و تعدادی از استانداران به بحث و گفتگو پرداختند.

استاندار ایلام سپس در سومین نشست که با حضور وزیر کشور، معاونین وزیر و دکتر غلامرضا معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، شرکت نمود.

در این نشست در ارتباط با موارد و مسائل مربوط به فرایند انتخابات و راهبردهای مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان چهار اصل و مولفه‌ی اساسی در چارچوب فرمایشات مقام معظم‌رهبری بحث و گفتگو شد.

در ادامه دکتر بهرام‌نیا پیشنهادات و نقطه‌نظرات انتخاباتی خود را ارائه نمود و جلسه راس ساعت ۱۶ عصر خاتمه یافت.

🗓️ | دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است