استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری ایران:

وجه تمایز ارتش ایران با سایر ارتش‌های دنیا «مردمی بودن» آن است/  ارتش مقتدر ایران نه تنها در حوزه نظامی، در خدمت رسانی به مردم هم نقش آفرینی می کند

وجه تمایز ارتش ایران با سایر ارتش‌های دنیا «مردمی بودن» آن است/  ارتش مقتدر ایران نه تنها در حوزه نظامی، در خدمت رسانی به مردم هم نقش آفرینی می کند

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری ایران:
❑‌وجه تمایز ارتش ایران با سایر ارتش‌های دنیا «مردمی بودن» آن است/  ارتش مقتدر ایران نه تنها در حوزه نظامی، در خدمت رسانی به مردم هم نقش آفرینی می کند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری گفت: وجه تمایز ارتش انقلابی ایران با سایر ارتش‌های دنیا «مردمی بودن» آن است و همین باعث سرافرازی ارتش مقتدر شده تا در چنین جایگاهی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امروز ارتش انقلابی هم از بعد اقتدار و هم آمادگی و معنویت از جایگاه خوبی برخوردار است و در دفاع از ارزش های دینی و تمامیت ارضی کشور و همچنین پشتیبانی از اعتلای کشور در عرصه‌های مختلف حضور پررنگ و چشمگیری دارند.

حسنی افزود: امروز ارتش مقتدر نه تنها در حوزه نظامی بلکه در میدان های مختلف و خدمت رسانی به مردم هم نقش آفرینی می کند و به همین دلیل ملت ایران به ارتش مردمی افتخار می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، مردم داری و مردم محوری را از مهمترین ویژگی های ارتش انقلابی عنوان کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره برای مردم کشورمان نماد غیرت و از خود گذشتگی است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و ارزنده فرماندهان و مربیان در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش و تربیت نیروهای متعهد انقلابی، اضافه کرد: این تلاش‌ها امروز منجر به ارتقاء امنیت شده به‌طوری که شهدای زیادی در ارتش انقلابی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و جایگاه نیروهای مسلح امروز یک جایگاه برجسته و ویژه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: ایلام بعنوان کوچکترین استان کشور، اما طولانی‌ترین مرز را با کشور عراق دارد و با وجود همسایگی با سه استان عراق، از جمله استان های امن کشور محسوب می شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین حوزه‌های اقتصادی استان فعالیت مستمر در مرز مهران هم در حوزه تجارت و هم صادرات است و علاوه بر این سالانه حجم قابل توجهی از زائران از این مرز به عتبات عالیات مشرف می‌شوند به خصوص در ایام اربعین که بیش از ۵۰ درصد از مرز مهران تردد می کنند.

حسنی در ادامه با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی استان نیز گفت: استان از ظرفیت های مهمی در حوزه‌های نفت، گاز و کشاورزی برخوردار است، بطوریکه ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی کشور در ایلام است. علاوه بر این پیگیری لازم برای احداث دو مجتمع پتروشیمی دهلران و هلیلان در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، شاهد استقرار یگان مستقل ارتش در جهت ارتقای ضریب امنیت در استان ایلام باشیم.

🗓️  یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است