استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی:

مجموعه مدیران اقتصادی برای توسعه و پیشرفت استان  همدل و همراه هستند

مجموعه مدیران اقتصادی برای توسعه و پیشرفت استان  همدل و همراه هستند

استاندار ایلام در نشست گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی:
❑‌مجموعه مدیران اقتصادی برای توسعه و پیشرفت استان  همدل و همراه هستند/ از هیچ تلاشی برای توسعه اقتصادی استان ایلام دریغ نمی شود/ با عنایت به ظرفیت ها، ایلام در آینده نه‌چندان دور از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، با قدردانی از تلاش های انجام شده مدیران حوزه اقتصادی استان، گفت: مجموعه مدیران اقتصادی استان برای توسعه و پیشرفت  همدل و همراه هستند.

وی در ادامه افزود: از هیچ تلاشی برای توسعه اقتصادی استان دریغ نمی شود و با همه ظرفیت از حضور سرمایه گذاران در بخش مختلف در ایلام استقبال می شود.

استاندار ایلام با عنایت به ظرفیت‌های استان در بخش ها و حوزه های مختلف،‌ بیان داشت: ایلام در آینده نه‌چندان از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره مشکلات و مسایل تولید کنندگان در این نشست، خاطرنشان کرد: سخنان و پیشنهادات بخش‌خصوصی با دقت شنیده شد و برای همه این مشکلات چاره‌اندیشی می شود و حامی تولید ‌‌کنندگان خواهیم بود.

وی ادامه داد: صدای چرخ دنده‌های صنعت در استان به گوش می رسد و پیام آن این است که یک حرکت رو به جلو با گام های استوار آغاز شده است و با هدف‌گذاری انجام شده پیش بینی می‌شود این استان از استان‌های برخوردار خواهد بود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه این گونه بازدید‌ها و نشست‌ها با نیت کارآفرینی،گره گشایی و توسعه استان خواهد بود، تاکید کرد: از دکتر کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور که بصورت میدانی بازدید کردند قدردانی می کنم.

🗓️  پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است