استانداری ایلام

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد اقدامی برای افزایش رفاه زوار اربعین در مرز مهران

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد اقدامی برای افزایش رفاه زوار اربعین در مرز مهران

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد  اقدامی برای افزایش رفاه زوار اربعین در مرز مهران

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

اقدامی برای افزایش رفاه زوار اربعین در مرز مهران

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برنامه ریزی برای توسعه اماکن خدماتی و رفاهی در مسیر منتهی به پایانه مرزی مهران برای افزایش رفاه زوار اربعین در این مرز خبر داد.

 

ملانوری معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در بازدیدروز پنجشنبه 14 اردیببهشت  از زیر ساخت‌های مسیر اربعین در پایانه مرزی مهران از پشتیبانی این نهاد برای گسترش و توسعه زیرساخت‌های اربعین گفت و بیان کرد: تلاش می‌شود برای افزایش سطح خدمات در قالب مکان‌های اقامتی و پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، خدمات ایمنی و خدمات بهداشتی، درمانی فضای بهتری را در سال جاری شاهد باشیم.

معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص نتایج این بازدید‌ها بیان کرد: مصوب شد که برنامه ریزی برای زیر ساخت پروژ‌ه های اربعین در حوزه شهرداری انجام شود.
 
سعید هژبری افزود: خدمات شهرداری تهران به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار شده و لازم است برنامه ریزی جامعی برای انجام بهینه خدمات انجام شود .

گفتنی است  معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون دهیاریهای سازمان شهرداریهای کشور  ، فرماندار مهران و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از اردوگاه اسکان زائرین در پارک چغاسبز ، سه راهی جندالله ، ورودی شهر صالح آباد ، روستای گلان ، پارکینگ اربعین و زیرساخت های شهر مهران و پایانه مرزی مهران بازدید کردند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است