استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه وزرات کشور:

«اربعین» مدال افتخارییست که برگردن مردم مهران آویخته شده است/ مهران در جنگ تحمیلی نماد مظلومیت ایران اسلامی بود

«اربعین»  مدال افتخارییست که برگردن مردم مهران آویخته شده است/ مهران در جنگ تحمیلی نماد مظلومیت ایران اسلامی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در دومین روز از سفر خود به استان ایلام به اتفاق دکتر  عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  ایلام با استقبال رسمی فرماندار مهران وارد این شهرستان شد و سپس با حضور مزار شهدای گمنام این شهرستان، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در جوار مزار شهدای گمنام در شهرستان مهران گفت:  مهران دروازه  عتبات عالیات و اربعین حسینی است و خداوند به این خاک پاک و مطهر که قدمگاه شهیدان و عاشقان اباعبدالله بوده عنایت ویژه داشته است.

دکتر کوشش تبار، مهران را نماد مظلومیت ایران اسلامی در   جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: اربعین مدال افتخاریست که  با حکمت خداوند برگردن مردم مهران آویخته شده است و با وجود همه مشکلات و با تلاش میدانی مدیران ارشد استان و همه مجموعه، کنگره اربعین بخوبی در این استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در کنار بهره گیری معنوی از اربعین، باید از ظرفیت های اقتصادی آن نیز  برای مرز نشینان و مردم استان ایلام بهره گرفته شود.

🔹️بازدید از مجتمع گلخانه ای صالح آباد مهران،  بازدید از پایانه و بازارچه مرزی مهران، حضور در نقطه ایثار منطقه قلاویزان مهران و  شرکت در نشست‌ گفتگوی دولت و بخش خصوصی و نشست تنظیم بازار استان از جمله برنامه‌های روز دوم سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به ایلام 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است