استانداری ایلام

استاندار ایلام

«عدالت» باید سرلوحه کار مجموعه پزشکی قانونی استان باشد/ اداره کل پزشکی قانونی ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و روانی جامعه دارد

«عدالت» باید سرلوحه کار مجموعه پزشکی قانونی استان باشد/ اداره کل پزشکی قانونی ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و روانی جامعه دارد

استاندار ایلام:
❑‌«عدالت» باید سرلوحه کار مجموعه پزشکی قانونی استان باشد/ اداره کل پزشکی قانونی ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و روانی جامعه دارد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: پزشک قانونی با آمادگی کامل برای ارائه خدمت به جامعه پای کار است که جای قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: یکی از مراکزی که در راستای توسعه، امنیت استان و برنامه‌ریزی به صورت راهبردی برای استان بسیار حائز اهمیت است، پزشکی قانونی است.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه پزشکی قانونی ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و روانی جامعه دارد، افزود: پزشکی قانونی دارای یک جایگاه قابل توجه و مهم است و در همه عرصه‌ها و حتی در مراسمات ملی مذهبی از جمله اربعین تاثیرگذار است.

استاندار ایلام ادامه داد: پزشکی قانونی محرم اسرار مردم و جامعه است و تقویت این حوزه منجر به ارتقاء امنیت می شود و از آشفتگی جامعه هم جلوگیری می‌کند و نباید توجه به این حوزه از دید مسئولان مغفول بماند.

وی با بیان اینکه مجموعه پزشکی قانونی باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند، اضافه کرد: در حوزه تأمین منابع تملیکی و اعتبارات هزینه‌ای حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است