استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی:

فروش اموال مازاد دستگاها یکی از منابع درآمد دولت است

فروش اموال مازاد دستگاها یکی از منابع درآمد دولت است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی:
❑‌فروش اموال مازاد دستگاها یکی از منابع درآمد دولت است/همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به فروش اموال مازاد دولتی اقدام کنند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی روز سه شنبه ۲۹ فروردین به ریاست مهندس ناصر نجفی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام در سالن جلسات شهید حمد حیدری با حضور اعضا برگزار گردید.

مهندس نجفی در این نشست ضمن خیر مقدم،  قبولی طاعات و عبادات و پیشاپیش تبریک عید سعید فطر به اعضا بیان داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۲ «مهارتورم و رشد تولید» می‌باشد و همه ما باید در راستای این شعار نسبت به کاهش‌ هزینه اقدام نمائیم و همچنین با فروش اموال مازاد در راستای افزایش ثروت ملی کار کنیم.

 وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود به جهت اینکه ساختار بودجه محقق شود و در راستای کمک به اقتصاد کشور وظیفه هر دستگاه است که در فروش اموال مازاد خود تسریع به عمل آورد.

نجفی بیان داشت: با توکل به خدا و توسل به ائمه گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده و با فروش اموال مازاد دولتی به بخش خصوصی، انتطار همراهی از کلیه دستگاه‌های اجرایی استان است  تا بتوانیم قسمتی از مشکلات بودجه‌ای را مرتفع سازیم. 

🔹️در پایان جلسه کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان  آمادگی خود را برای فروش اموال مازاد خود اعلام کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است