استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رئیس و معاونین بازرسی استان:

دولت سیزدهم در تحقق شعارهای خود مصمم است/تقویت ریسک پذیری مدیران در اجرای تکمیل پروژه‌ها اولویتی اساسی است

دولت سیزدهم در تحقق شعارهای خود مصمم است/تقویت ریسک پذیری مدیران در اجرای تکمیل پروژه‌ها اولویتی اساسی است

استاندار ایلام در دیدار با رئیس و معاونین بازرسی استان:
❑‌دولت سیزدهم در تحقق شعارهای خود مصمم است/تقویت ریسک پذیری مدیران در اجرای تکمیل پروژه‌ها اولویتی اساسی است/  با همکاری مجموعه دستگاه قضا سال گذشته  ۳۳ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند/ جهش و رشد تولید در قالب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف در دستور کار قرار دارد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان بازرسی استان ایلام با تبریک انتصاب مدیرکل جدید این سازمان و قدردانی از زحمات مدیرکل سابق بازرسی استان گفت: مدیرکل جدید بازرسی استان از نیروهای ارزشی و خبره است که امیدواریم با توجه به شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» ازسوی رهبر فرزانه انقلاب،  گام های موثری در راستای توسعه استان در همه ابعاد، اشتغال و رشد تولید با کمک همدیگر  برداریم.

وی اظهار کرد: استان ایلام استانی کم برخوردار است و به دلیل جنگ هشت ساله و بعد از آن از توسعه عقب مانده است، لذا باید با همدلی و در نظر گرفتن توسعه استان از تمامی ظرفیت های ممکن در جهت جبران این عقب ماندگی ها استفاده کرد.

دکتر بهرام نیا افزود: یکی از اهداف اصلی و اولویت‌های اساسی در استان ایلام جهش و رشد تولید است که در قالب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف نفت و کشاورزی در دستور کار قرار دارد. 

استاندار ایلام اضافه کرد: هدف اصلی از این اهداف و اولویت‌ها چرخ تولید است و برای همین و با همت و تلاش و همکاری دو جانبه صورت گرفته در سال گذشته تعداد ۳۳ واحد تولیدی تعطیل شده مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: سال گذشته و با ریسک پذیری مدیران در اجرای پروژه‌های مرتبط با زیرساخت‌های اربعین، بسیاری از پروژه‌ها به سرانجام رسید و با نبود اعتبار ۲۰ کیلومتر راه جدید محور اربعین احداث و برای اولین بار  محور ایلام به مهران در اربعین  یکطرفه نشد که این نتیجه ریسک پذیری مدیران است و اگر این اهتمام نبود پروژه‌ها در  بازه زمانی تعیین شده به سرانجام نمی‌رسید.

استاندار ایلام تاکید کرد: در قالب این کار نه تنها شرایط برای سفر زائران اربعین در استان تسهیل شد بلکه شرایط برای استفاده مردم استان از این زیرساخت‌های جاده ای در سایر ایام سال فراهم شد. 

وی با بیان اینکه تقویت ریسک پذیری مدیران در اجرای تکمیل پروژه‌ها اولویتی اساسی است، گفت: امسال مبلغی در حدود یک هزار میلیارد تومان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرارداد بسته شده است.

وی یکی از شعارهای دولت سیزدهم را دست پاکی، فسادستیزی و مبارزه با رانت‌خواری عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم در تحقق شعارهای خود مصمم و جدی است.

مدیرکل بازرسی استان ایلام نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده استاندار ایلام در استان و تلاش های صورت گرفته در جهت توسعه استان ابراز امیدواری کرد با تعامل و وحدت دو طرفه شاهد تحقق شعار سال مدنظر رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

وی اظهار کرد: سازمان بازرسی برای تقویت و رشد تولید و سرمایه‌گذاری در استان آمادگی کامل دارد و از هیچ حمایتی برای تحقق این امر دریغ نخواهد کرد.

روشنی خاطرنشان کرد: امیدواریم توسعه همکاری ها طی سال جدید منجر به شکوفایی تولید و رونق اشتغال در سطح استان شود‌.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است