استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

همه مدیران برای تحقق شعار ۱۴۰۲ اهتمام داشته باشند

همه مدیران برای تحقق شعار ۱۴۰۲ اهتمام داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌همه مدیران برای تحقق شعار ۱۴۰۲ اهتمام داشته باشند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام, جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان به ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمی استانداری با حضور اعضا برگزار گردید. 

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این نشست ضمن تبریک  هفته کار و کارگر به کارگران زحمت کش که در راستای خدمت به جامعه تلاش می‌کنند، گفت: در بحث پاسداشت هفته کار و کارگر این هفته پیمانکاران  و شرکت ها نسبت به برگزاری مراسمات و نصب بنر در ورودی محل کار به برای تجلیل از کارگران نسبت به سال گذشته اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
وی بیان داشت: در پایان سال ۱۴۰۱ در بحث پرداخت حقوق و معوقه‌های کارگری شرکت ها و پیمانکاری نسبت به سال قبل بهتر انجام گرفت و با عنایت آقای استاندار کمترین مشکل در حوزه پرداختی داشتیم.

حسنی تاکید کرد: امسال با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» تولید را به عنوان اولویت اول قرار دهیم و اگر دستگاهی در این راستا عمل کرده طبق شعار رهبری انجام وظیفه نموده و اگر طبق شعار سال عمل نکنیم نتوانستیم به هدف خود برسیم.

گفتنی است در پایان این نشست هریک اعضای جلسه  نکته نظرات خود را در مورد برگزاری مراسمات و تجلیل از کارگران در هفته کار و کارگر بیان نمودند.

🗓️ دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است