استانداری ایلام

استاندار ایلام در دانشگاه آزاد واحد ایلام:

دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند/ پیشرفت کشور  در سایه تلاش دانشجویان مصداق می یابد

دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند/ پیشرفت کشور  در سایه تلاش دانشجویان مصداق می یابد

استاندار ایلام در دانشگاه آزاد واحد ایلام:
❑‌دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند/ پیشرفت کشور  در سایه تلاش دانشجویان مصادق می یابد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام شامگاه شنبه  ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جمع دانشجویان، اساتید و فعالان فرهنگی و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت:  دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند و  تولید علم و ثروت در کشور به واسطه تلاش و مجاهدت این قشر است.

وی  با بیان اینکه تولید ثروت و پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها در سایه تلاش و کوشش هم جانبه دانشجویان  مصادق می یابد، افزود:  حضور در جمع دانشجویان برای ما افتخار بزرگی است.

دکتر بهرام نیا با اشاره اجرای برنامه معنوی در مسجد دانشگاه آزاد واحد ایلام با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، بیان داشت:  دوران دانشجویی بهترین لحظات عمر انسان و حلقه زدن این دانشجویان با حضور اساتید ماندگار است که برای همیشه ثبت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ایلام به دلیل تدارک برنامه معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور  پیکر مطهر شهید گمنام، خاطرنشان کرد: جا دارد از رئیس دانشگاه، تشکل های دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه که این لحظات معنوی و به یادماندنی را مهیا کردند‌ قدردانی کنم.

دکتر بهرام نیا همچنین با اشاره به حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد دانشگاه آزاد ایلام با حضور پرشور دانشجویان و اساتید، گفت: همه شما به این افتخار نایل شدید که در این مراسم که با حضور شهید گمنام برگزار می شود حضور داشته باشید،  شهدا تمام قد ایستادند و تمام وجود خود را برای اسلام گذاشتند و ما باید جانفشانی و مجاهدت‌ آنان ارج نهیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است