استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

کُلیات طرح تفصیلی شهرهای بدره و ارکواز ملکشاهی و بازنگری طرح جامع شهر ایوان تأیید شد

کُلیات طرح تفصیلی شهرهای بدره و ارکواز ملکشاهی و بازنگری طرح جامع شهر ایوان تأیید شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
❑‌کُلیات طرح تفصیلی شهرهای بدره و ارکواز ملکشاهی و بازنگری طرح جامع شهر ایوان تأیید شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه در حاشیه نشست کمیسیون ماده پنج اظهار کرد: کُلیات طرح تفصیلی شهرهای بدره و ارکواز ملکشاهی و بازنگری طرح جامع شهر ایوان تأیید شد.

وی در نشست اعضای کمیسیون ماده ۵، مقرر شد برای بررسی و تصویب نهایی طرح تفصیلی شهر ارکواز، کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط با بررسی میدانی، مغایرت‌هایی که در وضع موجود با طرح‌ وجود دارد را برطرف کنند تا در جلسه بعدی مورد تأیید نهایی قرار گیرد.

وی، ادامه داد: در این نشست در خصوص طرح تفصیلی شهر بدره نیز مقرر شد اگر مغایرتی بین وضع موجود با طرح وجود داشته باشد توسط مشاور رفع شوند.

معاون استاندار ایلام از بررسی وضع موجود طرح جامع شهر ایوان در کارگروه زیربنایی خبر داد و گفت: مصوب شد مشاور، اقدامات لازم را در زمینه بازنگری طرح جامع شهر ایوان انجام و سپس در کمیته فنی مطرح کند تا تصمیم‌ لازم و بایسته در این خصوص اتخاذ شود.

هژبری، بر رعایت سرانه‌ کاربری‌های هفتگانه عمومی، گذربندی استاندارد، رفع گره‌های ترافیکی و تراکم استاندارد با توجه به وضع موجود تاکید و خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه شهری باید بر مبنای مطالعات آمایش منطقه‌ای و همچنین سیاست‌های افزایش رشد جمعیت تدوین شوند.

🗓️ سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است