استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار نوروزی

دیدار نوروزی

قدردانی رئیس کل دادگستری استان از تلاش های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۱ 

استاندار ایلام در دیدار با رئیس کل و معاونین دادگستری استان:
❑‌۳۳ واحد تولیدی راکد با همراهی دستگاه قضا، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احیاء شدند/ تلاش های مجموعه دادگستری استان در برقراری امنیت و کاهش جرایم بسیار موثر واقع شد 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، رئیس کل دادگستری استان و معاونین امروز شنبه ۵ فروردین ماه با حضور در استانداری با دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام دیدار کردند.

استاندار ایلام در این دیدار صمیمی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، به نقش و دستگاه قضا در ایجاد امنیت پرداخت و گفت: قوه قضائیه در بخش اقتصادی به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری از مشکلات در این حوزه برطرف شد.

وی اظهار کرد: بعنوان نمونه در استان ایلام ۳۳ واحد تولیدی راکد که تعطیل شدند با همراهی دستگاه قضا و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، احیاء و این اقدامات ارزنده در ایجاد اشتغال و تولید بسیار موثر و کارساز بود.

دکتر بهرام نیا، امنیت مطلوب استان را نتیجه اقدامات جدی و خالصانه شورای تأمین استان دانست و از تلاش‌های ارزنده مجموعه دادگستری استان در ایجاد برقراری امنیت و کاهش جرایم در استان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب دادگستری استان و کسب جایگاه رتبه هشتم دادگستری ایلام در سطح کشور در طی هفت ماه ابراز امیدواری کرد با مجموعه اقدامات و برنامه‌ریزی های صورت گرفته این رتبه ارتقا یابد. 

استاندار ایلام با اشاره به پرونده‌های دادرسی نیز گفت: اخیراً همایش کم‌نظیر و ارزشمندی تحت عنوان همایش «صبر» در استان برگزار شد که جای قدردانی دارد.

رئیس کل دادگستری ایلام نیز با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از تلاش‌ها و خدمات صادقانه استاندار در طی یکسال گذشته تقدیر کرد و گفت: استاندار ایلام پرتلاش، با‌انگیزه، با اخلاص و پرتوان در حال خدمت است.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار ایلام از دستگاه قضا در استان، اظهار امیدواری کرد در سال جدید با تعامل و نگاه همدلی میان مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در استان شاهد اقدامات و خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنها در همه عرصه‌ها باشیم.

علیمحمدی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته کل پرونده های قضایی شهرستان بدره مختومه شد که در کل کشور بی نظیر است.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا لوحی از تلاش های استاندار ایلام قدردانی بعمل آمد.

🗓️ | شنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است