استانداری ایلام

استاندار ایلام

شورای راهبری تصادفات استان

شورای راهبری تصادفات استان

استاندار ایلام در شورای راهبری تصادفات استان:
❑‌ پیام های نوروزی رهبر فرزانه انقلاب هر ساله راهبرد اساسی کشور را مشخص می‌کند/ اجرایی شدن شعار سال ۱۴۰۲ باید نصب‌العین همه مدیران استان باشد/ مشوق ها و بسترهای سرمایه گذاری در استان معرفی و موانع آن برطرف شود/ تمامی تمرکز مدیران بر تقویت سرمایه گذاری در استان باشد/ تمام‌قد از حضور سرمایه گذاران در ایلام استقبال می کنیم 

بخش اول: 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  دکتر حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز شنبه ۵ فروردین ماه در جلسه شورای راهبری تصادفات ویژه سفرهای نوروزی با اشاره بیانات رهبر فرزانه انقلاب و شعار سال ۱۴۰۲ گفت: امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شد، در واقع به نسبت سال گذشته بار ما سنگین‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب هر ساله با بیانات ارزشمند و حکیمانه، چراغ راه و راهبرد اساسی را مشخص می‌کنند، محور اصلی این شعارها در سال‌های اخیر در حوزه اقتصاد بوده است.

استاندار ایلام افزود: اگر چه در زمینه تولید گشایش هایی صورت گرفته اما برای تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» با جدیت در دستور کار قرار دارد از این جهت که با معیشت مردم در ارتباط است و اجرایی شدن شعار سال باید نصب‌العین همه کارگزاران قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید لازم و ملزوم یکدیگر هستند، اضافه کرد: مدیران باید در راستای تحقق شعار سال، رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در قالب راهبرد یک ساله برنامه‌ها را ارایه و عملیاتی کنند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز گفت: تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در استان به‌حق است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مشوق‌های سرمایه گذاری در استان را معرفی کنند و هر گونه اهمال و قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در استان از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با این نگاه، سال کاری جدید را شروع کنند و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان را در مقام مقایسه با سال های گذشته از هر جهت مهیا‌تر و از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت کنند.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: استان ایلام ظرفیت های بالقوه ای در همه ابعاد دارد و باید از این ظرفیت ها در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه های کشاورزی، نفت و گاز بهره برد، برخی کج‌سلیقگی‌ها باعث فرار دادن سرمایه‌گذار می شود که باید اصلاح شود و مدیران باید این نگاه را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ارتباط مستقیمی با تورم و معیشت مردم دارد، گفت: در این رابطه لازم است جلسات توجیهی با دعوت از کارگزاران و کارشناسان در رابطه با رفع موانع تولید برگزار شود و در قالب کلاس های آموزشی کارشناسان مرتبط توجیه شوند.


🗓️ | شنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است