استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام:

ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان شناور است

ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان شناور است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام: 
❑‌ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان شناور است 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام شامگاه جمعه در این باره گفت: ساعت آغاز به کار ادارات تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای«واحد‌های عملیاتی، خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی»  در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح است و این ساعت در روزهای پس از شب های قدر ساعت ۹.۰۰ صبح خواهد بود.

وی افزود: طبق تصویب نامه هیات محترم وزیران مورخ ۲۸/۱۲/ ۱۴۰۱: در مواردی که آغاز به کار ادارات شناور است، لازم است روسای ادارات ستادی و استانی به گونه برنامه‌ریزی و نظارت کنند که ساعت کار شناور هیچ خدشه ای در نحوه پاسخ‌گویی و ارائه خدمات ایجاد ننماید.

نجفی در خصوص آغاز فعالیت مدارس یادآور شد: زمان بازگشایی مدارس مقطع متوسطه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و مقطع ابتدایی ساعت ۸ صبح است که مدارس باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که نیم ساعت قبل از آغاز به کار مدارس، پذیرش دانش‌آموزان انجام شود و در فرصت مذکور برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی را اجرا کنند.

معاون استاندار ایلام در خصوص ساعت کاری بانک‌ها نیز گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است