استانداری ایلام

استاندار ایلام

بخش سوم سخنان استاندار ایلام در نشست ستاد سفرهای نوروزی:

بخش سوم سخنان استاندار ایلام در نشست ستاد سفرهای نوروزی:

بخش سوم سخنان استاندار ایلام در نشست ستاد سفرهای نوروزی:

🔹در سفر رییس جمهوری به استان ۲ هزار میلیارد ریالی و ۲ و هزار ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۸۰۰ میلیارد تومان طی دیدار با رییس جمهور،« متمم سفر رییس جمهور» و یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان اختصاص یافت.

🔹مجموعاً بیش از ۴ هزار میلیارد نقدی و ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل سفر رییس جمهور به استان، متمم سفر رییس جمهور، سفر معاون اجرایی به استان اختصاص یافته است که از این میزان اعتبارت ۴۶ درصد یعنی حدود ۲ هزار ۶۳۷ میلیارد تاکنون بین شهرستان های استان توزیع شده است. 

🔹عمده۷۶ سفر شهرستانی در روزهای تعطیل انجام گرفته است و منشا خدمات اقتصادی و عمرانی زیادی بوده است.

🔹۸۲ میلیارد تومان با ۵۳ درصد تخصیص یعنی حدود ۴۳ میلیارد تومان، اعتبارات مصوب شهرستان محروم ملکشاهی بود که از محل سفر رییس جمهور به استان ، متمم سفر رییس جمهور و  سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان در مجموع  ۶۱۴ میلیارد تومان برای شهرستان ملکشاهی اختصاص یافته که حدود ۷ برابر اعتبارات مصوب شهرستانی است.

🔹نگاه دولت سیزدهم به بصورت ویژه به شهرستان محروم نظیر ملکشاهی و هلیلان است که از مصادیق آن اختصاص  ۵۲۴ میلیارد تومان برای هلیلان و ۶۳۷ میلیارد تومان برای شهرستان ملکشاهی است.

🔹بیمارستان، تقاطع غیر همسطح، پمپاژ ها و تصفیه خانه آب ملکشاهی سال آینده به بهره برداری می رسند.

🔹در سال جاری از محل ارزش افزوده ۲۶۶ میلیارد تومان غیر از  اعتبارت تملک به شهرداریهای استان تزریق شد.

🔹ستاد اربعین استان ایلام رتبه نخست شاخص ارزیابی عملکرد برگزاری کنگره‌ عظیم اربعین در کشور را به‌دست آورد.

🔹 بر اساس ارزیابی عملکرد ستاد مرکزی اربعین کشور، ستاد اربعین استان ایلام رتبه نخست را در بین ۵ استان هدف و ۳۱ استان کشور به خود اختصاص داد که شهرداران همچون همه دستگاه ها و مجموعه های استان در این موفقیت سهیم بودند. 

🔹در اشتغال رتبه نخست کشور را کسب کردیم و از مصادیق آن می توان به بکارگیری نیرو در  شرکت های نفت و گاز  در حوزه جنوب استان اشاره کرد.

🗓️ | جمعه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است