استانداری ایلام

برگزاری همایش استانی سلامت مردان

برگزاری همایش استانی سلامت مردان

برگزاری همایش استانی سلامت مردان

برگزاری همایش استانی سلامت مردان 
به مناسبت فرا رسیدن هفته سما؛ از یکم لغایت هفتم اسفند ماه ؛ همایش استانی سلامت مردان با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده ، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت 30/8 تا 30/10 روز دوشنبه مورخ 08/12/1401 در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار گردید . 
این همایش با سه محور آموزشی:1- سرطان های شایع مردان2- عوامل موثر بر ناباروری مردان 
3 - معرفی مراکز درمان ناباروری برگزار گردید. 
در این همایش که با حضور کارکنان مرد دستگاه های اجرایی برگزار گردید ، جناب آقای دکتر نورمحمدی متخصص انکولوژی از پزشکان زبده استان،درخصوص سرطان های شایع مردان به ایراد سخنرانی و به تشریح علائم بیماری؛نحوه انجام آزمایش ها و غربالگری مربوطه،مراحل درمان و....پرداخت.در ادامه این برنامه آقای دکتر نرگسی به پاسخگویی سوالات حاضرین در زمینه بیماری سرطان و علل شیوع ناباروری در میان مردان پرداختند. 
در ادامه سرکار خانم زرگوشی کارشناس استانی برنامه به ارائه اطلاعاتی درخصوص مراکز درمانی واقع در استان و استانهای همجوار و نیز دستورالعمل های برخورداری از بیمه پایه و بیمه تکمیلی در درمان بیماری های صعب العلاج پرداخت. 
در پایان همایش میز خدمت ارائه خدمات سلامت جوانان و میانسالان با انجام تست سنجش قند خون و فشار خون و غربالگری قد و وزن  و توزیع رایگان ویتامین دی توسط کارشناسان مرکز بهداشت برگزار گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است