استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

فضای داخلی کتابخانه مرکزی ایلام با هدف ارتقای سطح بهره وری آن باز طراحی می شود

فضای داخلی کتابخانه مرکزی ایلام با هدف ارتقای سطح بهره وری آن باز طراحی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
❑‌ فضای داخلی کتابخانه مرکزی ایلام با هدف ارتقای سطح بهره وری آن باز طراحی می شود 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به  همراه  مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از  کتابخانه های عمومی مرکزی و پروین اعتصامی شهر ایلام بازید کرد.

 وی در این بازدید با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: نقش بارز کتابخانه های عمومی ایلام در رفع نیازهای مطالعاتی مردم به ویژه جوانان و دانشجویان مهم و تاثیر گذار است.

وی افزود: با توجه نیاز بودن بازسازی و مرمت کتابخانه پروین اعتصامی، این مهم به گونه ای انجام شود که به معماری تاریخی و فرهنگی آن لطمه وارد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: همچنین کار کارشناسی این کتابخانه توسط کارشناسان فرهنگی و مسکن و شهرسازی و شهرداری ایلام انجام و راهکارهای مناسبت برای توسعه فضای ارائه شود.

وی همچنین در بازدید از کتابخانه مرکزی شهر ایلام گفت: طراحی فضای داخلی و معماری این کتابخانه باید بر اساس نیازهای کاربردی اعضا و مراجعان و توجه به المان ها و استانداردهای تعریف شده و نظام کتابخانه ها صورت گیرد .‌ همچنین سازه جهت باز طراحی فضای موجود با هدف مناسب سازی و افزایش بهره وری توسط تیم معماری انجام گیرد.

هژبری تاکید کرد: هزینه بهره برداری سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی بوسیله کارشناسان مسکن و شهرسازی  برآورد و اعلام شود.

🗓️ | چهارشنبه ۱۰ اسفند  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است