استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین:

گزارش آخرین پیشرفت فیزیکی تونل های ۱ و ۲ اربعین بصورت هفتگی ....

گزارش آخرین پیشرفت فیزیکی تونل های ۱ و ۲ اربعین بصورت هفتگی ....

 گزارش آخرین پیشرفت فیزیکی تونل های ۱ و ۲ اربعین بصورت هفتگی ..... 

استاندار ایلام در بازدید از تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین:
❑‌ یکی از ویژگی دولت سیزدهم صادق الوعد بودن است/  ۵۷۰ میلیارد ریال دوره جدید برای تونل شماره ۱ و ۲ اربعین اختصاص یافت/ تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین باید تا پایان خرداد ماه سال آینده  زیر بار ترافیک می رود / روز پنجشنبه برای کاهش بار ترافیک بصورت اضطراری تونل شماره ۱ و ۲ زیر بار ترافیک می روند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه در بازدید از تونل های شماره یک مسیر ایلام - مهران گفت:دولت صادق الوعد است و هر وعده ای که دولت می دهد باید در موعد مقرر محقق شود.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی در موضوع اربعین تکمیل و زیر بار رفتن دو تونل اربعین مسیر ایلام - مهران است، گفت: ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل این دو تونل در موعد مقرر اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه  تونل های شماره یک اربعین باید تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسند، تاکید کرد: همزمان با اجرای لاینینگ تونل های یک و دو این مسیر ، عملیات بیس آن نیز باید اجرا شود.

دکتر بهرام نیا تصریح کرد: یکی از دغدغه های بنده همین تونل های دوقلو است که برای تکمیل آن اعتبارات خوبی اختصاص یافته است و مدیران راه و شهرسازی و پیمانکار این دو پروژه عظیم باید به گونه ای تکمیل  این پروژه را دنبال کنند که مردم به زودی بتوانند از این تونل ها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تونل شماره ۲ اربعین لاینینگ آن تمام و کانال و زهکشی و زیر اساس مانده و تا هفته آینده برای پنجشنبه و جمعه مورد استفاده و پس از مطالعات حداقل تا سه  ماه آینده زیر بار ترافیک می رود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است