استانداری ایلام

بازدید سرزده استاندار از بیمارستان رازی شهر ایلام

بازدید سرزده استاندار از بیمارستان رازی شهر ایلام

بازدید سرزده استاندار از بیمارستان رازی شهر ایلام

بازدید سرزده استاندار از بیمارستان رازی شهر ایلام 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه جمعه ۵ اسفندماه به‌صورت سرزده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید و در جریان فعالیت پرسنل قسمت‌های اورژانس، داخلی زنان، آی سی یو ۱ و ۲ ، بخش‌های نورولوژی و نفرولوژی قرار گرفت.

دکتر بهرام‌نیا  در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید با مردم و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان گفتگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات بیماران و همراهانشان صادر کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر تسریع در خدمت رسانی به بیماران در این بیمارستان دستور داد در اسرع وقت بوفه در این بیمارستان ایجاد و دستگاه آبسرد کن نیز تهیه، نصب و راه‌اندازی و به همراهان بیماران نیز خدمات ارایه شود. 

دکتر بهرام‌نیا همچنین دستور داد دستگاه «نوار عصب و عضله» و دستگاه «ام آر ای » در بیمارستان برای استفاده بیماران راه‌اندازی شود.

در این بازدید سرزده، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام همچنین دستورات لازم را برای افزایش نیروی خدماتی مورد نیاز، رفع مشکل تامین آب و برق‌ رسانی، تامین داروهای مورد نیاز بیماران در بیمارستان رازی، حضور تمام وقت پزشکان طبق شیفت‌بندی حتی در روزهای پایانی هفته و نیز در روزهای تعطیل، افزایش تخت‌های بیمارستانی بخش «آی سی یو»، استقرار تیم انتظامات و همچنین سامان‌دهی و استقرار آژانس در بیمارستان رازی شهر ایلام صادر کرد.

گفتنی است استاندار ایلام در پایان این بازدید تاکید کرد مسیر دسترسی به بیمارستان رازی آسفالت و همچنین به مدیران شرکت توزیع برق استان دستور داد مشکل روشنایی این مسیر و نیز بخشی از بلوار شهرداری که مشکل روشنایی داشت، برطرف شود.

🗓️ | جمعه  ۵ اسفندماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است