استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:

تکریم خانواده شهدا باید نصب العین همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد/ دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ساماندهی گلزارها و یادمان های شهدا دارد

تکریم خانواده شهدا باید نصب العین همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد/ دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ساماندهی گلزارها و یادمان های شهدا دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:
❑‌ تکریم خانواده شهدا باید نصب العین همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد/ دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ساماندهی گلزارها و یادمان های شهدا دارد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز پنجشنبه  ۲۷ بهمن ماه نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری ایلام به ریاست مهندس ناصر نجفی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت هفتمین آفتاب ولایت امام موسی کاظم (ع)،  یاد و خاطره امام ( ره ) و سه هزار شهید استان ایلام گفت:  تکریم، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران باید نصب العین همه مدیران باشد.

ناصر نجفی گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ساماندهی گلزار و یادمان های شهدا دارد و تاکنون اعتبارات خوبی با توجه ویژه دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در این راستا اختصاص یافته و بخشی از اعتبارات هزینه شده  و برخی از یادمان ها نیز کار ساماندهی آنها انجام شده است.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس نیز یادآور شد:  هدف شهدا فقط و فقط  ولایت، رضایت خداوند متعال و  پاسداری و دفاع از مرزهای کشور بود.

معاون استاندار ایلام در ادامه بر لزوم تبیین آرمان های و اهداف شهدا برای نسل امروز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند این است که ما آرمان های شهدا و اهداف آنان را برای جامعه در قالب های مختلف تدوین و اطلاع رسانی کنیم.

نجفی با بیان اینکه اجر خانواده شهدا و ایثارگران کمتر از شهادت نیست، افزود: صبر و ایثار  خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی و قابل ستایش است و همه مدیران باید خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تکریم قرار دهند.

وی با تاکید بر سرکشی و دیدارهای مستمر  مدیران دستگاه‌های اجرایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت:  سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و شنیدن صحبت های آنان، ما را از آرمان و اهداف شهدا آگاه می‌کند.

 🔻 گفتنی است در نشست همه اعضا نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کردند.

🔻 در پایان این نشست همه اعضا با حضور در مزار شهید گمنام واقع در استانداری ایلام، ضمن قرائت فاتحه به مقام این شهید والامقام ادای احترام کردند.

🗓️ | پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است