استانداری ایلام

تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱؛

شرکت دانش‌بنیان اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس چرداول در دهه فجر افتتاح شد

شرکت دانش‌بنیان اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس چرداول در دهه فجر افتتاح شد

تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱؛

❑‌ شرکت دانش‌بنیان اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس چرداول در دهه فجر افتتاح شد 

معاون استاندار ایلام: 
افتتاح شرکت اوکسین شیمی چرداول در ۱۸ ماه از مصادیق بارز مدیریت جهادی است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام به شهرستان چرداول و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه مبارک فجر، شرکت دانش بنیان اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس چرداول افتتاح شد.

دکتر عباسی در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم دولت حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و شرکت‌های دانش بنیان است، گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان با توجه به شعار سال ۱۴۰۱، حمایت می‌کند.

عباسی اظهار کرد: برای این پروژه‌ در زمینی به مساحت چهار هزار متر، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که ۹۸ میلیارد ریال از این مبلغ از محل تسهیلات اشتغال روستایی توسط بانک توسعه تعاون و مابقی آن نیز از آورده بخش خصوصی تأمین شده است.

وی راه اندازی این طرح در مدت زمان ۱۸ ماه را از مصادیق بارز مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: این کارخانه ظرفیت تولید پودر لباسشویی تا ۴۵ هزار تن در سال را دارد و زمینه اشتغالزایی ۱۵ نفر را نیز فراهم کرده است. 

لازم به ذکر است، شرکت اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس چرداول از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان ایلام است که فعالیت اجرایی خود را از اوایل سال ۱۴۰۰ با حمایت بانک توسعه تعاون استان ایلام و با هدف تولید پودر لباسشویی و مواد شوینده آغاز به کار کرد.

🔻براساس این گزارش، ۲۶ پروژه شهرستان چرداول همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار بیش از ۵۴۹ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۰۴ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

🗓️ | جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است