استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در دیدار  با امام جمعه آبدانان:

آهنگ توسعه در شهرستان آبدانان باید به صدا درآید

آهنگ توسعه در شهرستان آبدانان باید به صدا درآید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در دیدار  با امام جمعه آبدانان: 
❑‌ آهنگ توسعه در شهرستان آبدانان باید به صدا درآید

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری  روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در نهمین روز از دهه مبارک فجر پس از بدو ورود به شهرستان آبدانان، به همراه دکتر بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آبدانان و جمعی از مدیران بلافاصله با حضور در مزار شهدای گمنام و مزار شهید هسته ای شهید «رضایی نژاد» ، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به با حضور در دفتر امام جمعه آبدانان با وی دیدار و گفتگو کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این دیدار با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت:  شهرستان آبدانان پایتخت نخبگانی همچون شهید رضایی نژاد است که نام و آوازه بین المللی دارد.
وی  افزود:  در این چهل و چهار سال خدمات خوبی در آبدانان انجام شده که اطلاع رسانی نشده است باید این خدمات اطلاع رسانی شود تا مردم شاهد تلاش ها و خدمات نظام در این منطقه باشند.

معاون امور هماهنگی استاندار با تاکید بر خدمات انجام شده در آبدانان، تاکید کرد:  آهنگ توسعه باید در این شهرستان به صدا درآید.

🔻دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه آبدانان، افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح و پروژه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله برنامه های سفر مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به شهرستان آبدانان است.

🗓️  پنجشنبه  ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است