استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در کنگره بانوان تاثیرگذار استان:

بهترین الگوی بانوان کشور حضرت زهرا ( س ) است/ زنان ایلامی همپای مردان در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند

بهترین الگوی بانوان کشور حضرت زهرا ( س ) است/ زنان ایلامی همپای مردان در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در کنگره بانوان تاثیرگذار استان: 
❑‌ بهترین الگوی بانوان کشور حضرت زهرا ( س ) است/ زنان ایلامی همپای مردان در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند 

📲|  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه در نخستین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امروز علیرغم همه تلاش های دشمنان برای براندازی کشور، اما مقاومت مردان و زنان جامعه اسلامی همه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی در ادامه افزود:  رمز مقاومت‌ زنان و مردان و در راس این مقاومت‌ و نقش بی بدلیل رهبری انقلاب چه در زمان امام خمینی ( ره ) و چه در این زمان به دست رهبری انقلاب حضرت امام  خامنه ای ( مدظله العالی ) امروز مدیریت شده است‌.

حسنی بیان داشت: این کنگره به نام بانوان تاثیر گذار است چرا که نقش آفرینی زنان ریشه در اصالت و رهرو راه اهل بیت ( ع )  و بخصوص حضرت صدیقه کبری ( س)  دارد و امروز دشمن می‌خواهد این اصالت را خدشه دار کند که به فضل خدا ناکام مانده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد:  دشمن نمی تواند در این عرصه حجاب را از  زنان ما بگیرد و همچون گذشته شکست خواهد خورد، زنان ايلامي در زمان جنگ پا به پای مردان در حوزه معیشت و تربیت فرزندان نقش آفرین بودند.

 وی با اشاره به نقش برجسته  زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس زنان،  همسر و فرزندان خود را برای شرکت در جنگ حق علیه باطل ترغیب می کردند و این زنان ايلامی در مقابل دشمن تا دندان مسلح  سنگ تمام گذاشتند.


گفتنی است در پایان این کنگره از تعدادی از زنان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، کار آفرین استان تجلیل شد.

🗓️ چهار شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است